Nieuw lid |
|
Goeiemorgen allemaal,
Ik heb even een vraagje. (weet niet zeker of dit het goeie gedeelte is om dit te vragen)
Ik ben bezig met een rooster maken voor een bedrijfje.
En heb met behulp van JqueryUI een mooie slidebar gevonden om de werktijden aan te geven van elke werknemer. Dit ze zelf kunnen aanpassen en opslaan
Alleen snap ik het niet helemaal hoe ik deze tijden in een database kan opslaan en van daaruit de tijden weer kan ophalen voor een totaal overzicht wie er wel en niet werkt vandaag.
Ik heb ook zelf niet zoveel verstand van SQL.
Hieronder een stukje van de slidebar
<p>
<script>
$(function() {
$( "#slider-range" ).slider({
range: true,
min: 9.00,
max: 17.00,
values: [ 11.00, 15.00 ],
slide: function( event, ui ) {
$( "#amount" ).val( ui.values[ 0 ] + " uur - " + ui.values[ 1 ] + " uur" );
}
});
$( "#amount" ).val( $( "#slider-range" ).slider( "values", 0 ) +
" uur - " + $( "#slider-range" ).slider( "values", 1 ) + " uur" );
});
</script>
<div class="demo">
<label for="amount">Maandag</label>
<input type="text" id="amount" style="border:0; color:#000; font-weight:bold;" />
<div id="slider-range"></div>
</div>
</p>
<p> <script> $(function() { $( "#slider-range" ).slider({ values: [ 11.00, 15.00 ], slide: function( event, ui ) { $( "#amount" ).val( ui.values[ 0 ] + " uur - " + ui.values[ 1 ] + " uur" ); } }); $( "#amount" ).val( $( "#slider-range" ).slider( "values", 0 ) + " uur - " + $( "#slider-range" ).slider( "values", 1 ) + " uur" ); }); </script> <div class="demo"> <label for="amount">Maandag</label> <input type="text" id="amount" style="border:0; color:#000; font-weight:bold;" /> <div id="slider-range"></div> </div> </p>
|