Echt kind, leer eens een TOPIC te maken plaats van met WOORDJES te praten..
En wees eens DUIDELIJK over wat je wilt bereiken, Of wat het moet uitvoeren..
En verwacht in de meeste gevallen maar niet een prefab code, daar leer je niks van.
En als laatste leer dat verdomde ding genaamd GOOGLE eens te gebruiken.
Hilarisch topic, maar ik denk toch dat het beter is om ofwel af te sluiten of ofwel de vraag te verduidelijken, ik zie hier echt het nut niet van in.
Als je encryptie wil, heb je ALTIJD vertraging. Je zou een asynchrone wachtwoord versleuteling kunnen implementeren, maar wat heeft dit voor zin? in kunnen loggen voordat je wachtwoord geverifieerd is? Denk eerst na voor je zo'n vraag stelt.
Bovendien, Servers zijn meestal gemaakt om grote throughput te kunnen realiseren, dus veel dingen en liefst ook nog snel tegelijk. Ik weet niet of jij 5milliseconden kan tellen, maar ik kan dat alleszins niet ;)
Ik kan er nergens uithalen hoe ik het combineer met mijn ledensysteem.
is er een mogelijkheid dat k dat script heb en dat ik in kan vulllen welke textbox of passwordbox gecodeerd moet worden bij het verzenden naar de database en dat het bij de database gedecodeerd wordt.
Ik kan er nergens uithalen hoe ik het combineer met mijn ledensysteem.
is er een mogelijkheid dat k dat script heb en dat ik in kan vulllen welke textbox of passwordbox gecodeerd moet worden bij het verzenden naar de database en dat het bij de database gedecodeerd wordt.
Ik vraag me uberhaupt af of je wel leest en de leesstof opneemt in je hoofd?
En alsjeblieft, doe een Googlen. De meeste vragen die je ons stelt kan je met Google gewoon vinden. Bespaart je een hoop tijd.
Is het mogelijk om iets met bijna geen vertraging ge encrypt naar de database te sturen?
ja dat is mogelijk.
er zijn verschillende functies zoals bijv. PHP.net: md5 , PHP.net: sha1 en PHP.net: hash .
deze zet je om hetgene wat je gecodeerd wilt hebben en dat zet je dan in de database.
vb.
Ik krijg deze fout melding
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mysql_query('INSERT INTO tabel (veld1) VALUES ('.$sGecodeerd.')')' at line 1 .
Theeboris, misschien is het handig om eens hier te beginnen:
http://www.phptuts.nl/view/39/
Ook is het zeker raadzaam om mocht je ergens op vast lopen, om dan relevante code te tonen. Want ik geloof dat er nog meer mis is met je mysql_query, dan dat je een verkeerd veld meegeeft.
Ik krijg deze fout melding
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mysql_query('INSERT INTO tabel (veld1) VALUES ('.$sGecodeerd.')')' at line 1 .
er staat "vb."
wat zou dat betekenen???
voorbeeld misschien?
zoals uplink al zei, je moet er zelf wel iets voor doen.
anders ga ik jou niet meer helpen.