Nieuw lid |
|
Een goedendag allemaal,
Ik ben bezig met het opzetten van een zoekmachine.
Nu heb ik onderstaande code gemaakt, maar krijg ik steeds een foutmelding (zie hieronder).
$sqlquery2 = "
SELECT
t.Toeleverancier_ID,
t.ToeleverancierVoornaam,
t.ToeleverancierAchterNaam,
t.Toeleverancier_Organisatie_ID,
to.Toeleverancier_Organisatie_ID,
to.ToeleverancierOrganisatieNaam
FROM
Toeleveranciers AS t
INNER JOIN
Toeleverancier_Organisaties AS to ON t.Toeleverancier_Organisatie_ID = to.Toeleverancier_Organisatie_ID
WHERE
t.ToeleverancierVoornaam
LIKE
'%" . mysql_real_escape_string($_GET['zoekterm']) . "%'
";
print('<h2><a name="toeleveranciers"></a>Bedoel je deze toeleverancier:</h2><br />');
$results2 = mysql_query($sqlquery2) or die(mysql_error());
$sqlquery2 = " SELECT t.Toeleverancier_ID, t.ToeleverancierVoornaam, t.ToeleverancierAchterNaam, t.Toeleverancier_Organisatie_ID, to.Toeleverancier_Organisatie_ID, to.ToeleverancierOrganisatieNaam FROM Toeleveranciers AS t INNER JOIN Toeleverancier_Organisaties AS to ON t.Toeleverancier_Organisatie_ID = to.Toeleverancier_Organisatie_ID WHERE t.ToeleverancierVoornaam LIKE "; print('<h2><a name="toeleveranciers"></a>Bedoel je deze toeleverancier:</h2><br />');
Error:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'to ON t.Toeleverancier_Organisatie_ID = to.Toeleverancier_Organisatie_ID WHER' at line 11
You have an error in your SQL syntax ; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'to ON t.Toeleverancier_Organisatie_ID = to.Toeleverancier_Organisatie_ID WHER' at line 11
Weet iemand wat er fout gaat?
Ik heb alle velden al gecheckt of deze ook juist zijn gespeld.
Mvg,
Tychon
|