Lid |
|
Beste,
Ik heb momenteel een lijst van checkboxes naast een aantal woorden, er zijn twee mogelijkheden, ofwel zeggen dat dit woord een oud woord is of een nieuw woord.
Onderstaande code heb ik momenteel en is exact wat ik zoek op één uitzondering na :
<?php
while($row = mysql_fetch_array($sqlQuery))
{
$text .= "<tr>";
$text .= "<td>".$row['w_word']."</td>";
$text .= "<td><input type=\"checkbox\" name=\"oud[]\" value=\"".$row['w_word']."\" /></td>";
$text .= "<td><input type=\"checkbox\" name=\"nieuw[]\" value=\"".$row['w_word']."\" /></td>";
$text .= "</tr>";
}?>
<?php { $text .= "<tr>"; $text .= "<td>".$row['w_word']."</td>"; $text .= "<td><input type=\"checkbox\" name=\"oud[]\" value=\"".$row['w_word']."\" /></td>"; $text .= "<td><input type=\"checkbox\" name=\"nieuw[]\" value=\"".$row['w_word']."\" /></td>"; $text .= "</tr>"; }?>
Ik kan na het posten van dit mijn array met gekozen woorden makkelijk ophalen, enkel en alleen is het nu mogelijk zowel oud en nieuw aan te duiden voor een woord. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik wil ze na mijn submit in een array hebben, dus array oud en een array nieuw, met de gekozen woorden in, zoals nu dus maar dat je enkel maar oud of nieuw kan aanduiden.
Iemand die me kan helpen?
|