login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

MySQL injections

Offline nick5556 - 05/01/2010 11:09
Avatar van nick5556PHP beginner Hallo,

Ik ben helemaal niet van het hacken ect. en er staat hier ook geen tutorial( misschien idee) over mysql injections, dus ik dacht, laat ik eens wat vragen over injections.

Ik heb een paar vragen:
- Kan je injections al voorkomen bij het schrijven naar de database(account registreren)?
- Als iemand inlogt, hoe kan je dan voorkomen dat hij injections gebruikt?
- Waarom is er geen tutorial op SiMa als injections zo gevaarlijk zijn? 

Nick

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 05/01/2010 11:13
Avatar van Koen PHP expert Die tutorial is er wel, ik heb hem zelfs geschreven. Er bestaat een zoekfunctie voor iets. 
Offline ArieMedia - 05/01/2010 11:13
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
hacking guide <-- Use it, dont abuse it
Offline nick5556 - 05/01/2010 11:19
Avatar van nick5556 PHP beginner
Koen schreef:
Die tutorial is er wel, ik heb hem zelfs geschreven. Er bestaat een zoekfunctie voor iets. 

Dan weet ik niet waarop ik moet zoeken. Ik heb gezocht op Mysql injection, niks gevonden. Gezocht op injection, niets gevonden en gezocht op alleen mysql, en ctrl+f Koen en ik vind 1 backup scriptje van jou .

Eventjes kieken in de hacking guide, hooguit dat ik het gebruik op mijn eigen scripts om te testen 
Offline Ultimatum - 05/01/2010 11:47
nick5556 schreef:
[..quote..]

Dan weet ik niet waarop ik moet zoeken. Ik heb gezocht op Mysql injection, niks gevonden. Gezocht op injection, niets gevonden en gezocht op alleen mysql, en ctrl+f Koen en ik vind 1 backup scriptje van jou .

Eventjes kieken in de hacking guide, hooguit dat ik het gebruik op mijn eigen scripts om te testen 

Klik op Koens naam > Geposte Tutorials > Beveiliging in scripts
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s