login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Style toevoegen aan .inc pagina (Opgelost)

Offline karel - 22/12/2009 11:39 (laatste wijziging 22/12/2009 16:51)
Avatar van karelHTML interesse Hallo,

Ik heb een pagina eindigend op (.inc) geschreven in PHP. Op deze pagina staan de betekenis van woorden in php (zie hieronder). Ik had graag een <style type="text/css"> toegevoegd op deze pagina, kan dit en hoe ?

De pagina begint zoals hieronder!

<?php

# language dependent text used in the interface for users (not admin)
#

$strCharSet = 'UTF-8';
$strName = 'Naam';
$strAddress = 'Adres';
$strEmail = 'Email:';
$strTown = 'Plaats';
$strPostcode = 'Postcode';

Ik bedoel inderdaad de woorden achter de code zoals naam, adres, email, enz.... Ik weet dat ik ieder woord apart een styl kan geven maar kan ik dat ineens met heel de pagina doen die ongeveer een 100 tal aan dergelijke worden of kleine zinnen heeft.

Geef anders eens een voorbeeld aub.

Bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NTS64 - 22/12/2009 14:26
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Wat bedoel je precies? Dat je woorden.inc gewoonweg wil opmaken met css? Dat kan zeker, aangezien het NIET als php zal geparsed worden, maar als tekst zal worden weergegeven... Gooi daar wat html tags tussen (zoals een style tag) en je browser zal het gewoon als html renderen...
Offline karel - 22/12/2009 16:50
Avatar van karel HTML interesse Ik bedoel inderdaad de woorden achter de code zoals naam, adres, email, enz.... Ik weet dat ik ieder woord apart een styl kan geven maar kan ik dat ineens met heel de pagina doen die ongeveer een 100 tal aan dergelijke worden of kleine zinnen heeft.

Geef anders eens een voorbeeld aub.

Bedankt
Offline NTS64 - 22/12/2009 17:15
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Ok, nu ben je me helemaal kwijt, geef anders eens wat meer info over de context waarin je die gegevens wil gebruiken?
Offline cyberninjah - 22/12/2009 17:26
Avatar van cyberninjah Lid Hmm karel ik wil je even waarschuwen mocht iemand op 1 of anderen manier achterkomen waar woorden.inc staat of iets en de url direct in zijn of haar browser zal typen hij compleet alle informatie ziet ik snap niet helemaal wat je er mee wil doen maar dacht zal je even waarschuwen
Offline karel - 22/12/2009 17:27
Avatar van karel HTML interesse Ha, sorry dat ik niet duidelijk was.
Ik wens heel de pagina een styl te geven, mag allemaal hetzelfde zijn. Met andere woorden bv door boven aan de pagina een styl in te voegen zoals je bij een andere pagina zou doen, <style type="text/css"> enz..
Offline cyberninjah - 22/12/2009 17:32
Avatar van cyberninjah Lid wat ga je met deze pagina doen ik neem aan include omdat het een .inc extensie heeft maar als je hem include werkt <style> toch gewoon op de pagina waar je hem include ? dus plaats op de pagina waar je include je style en geef je woorden.inc html tags waarmee je de css gebruikt ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s