login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Goed ledensysteem (Opgelost)

Offline JLT - 13/12/2009 10:34
Avatar van JLTPHP interesse Dag iedereen,

Zojuist heb ik even bij de scripts gekeken voor een goed ledensysteem, maar bij alle scripts staan wel negatieve opmerkingen. Sommige maken gebruik van Template Power. Iets waar ik geen kaas van heb gegeten en het ziet er ook oud en niet handig toepasbaar uit.

Kortom ik ben op zoek naar een ledensysteem met de volgende kenmerken

- MySQL
- registreren / activatie per e-mail
- kunnen opvragen van wachtwoord
- inlogpagina

Het belangrijkste is dat het veilig is. De rest pas ik zelf wel aan. Als iemand tips of suggesties heeft dan hoor ik het graag. Misschien dat iemand me een script hier op de site kan aanwijzen dat wel gewoon goed is (in tegenstelling tot de reacties) dan is het ook goed.

Thanks,
Jelte

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline voltrex - 13/12/2009 10:42 (laatste wijziging 13/12/2009 10:43)
Avatar van voltrex Lid Hier staan er wel genoeg die goed werken.
Bv.: http://www.site...densysteem
Die heb ik ooit is een keer getest en die werkt prima.

Anders kan je er ook zelf eentje maken. :-)
Offline JLT - 13/12/2009 15:11 (laatste wijziging 13/12/2009 16:02)
Avatar van JLT PHP interesse Die had ik al gezien ja, maar deze maakt gebruik van Template Power en dat vindt ik echt irritant.

Ik ga hem wel proberen en de template power eruit slopen, kijken of dat werkt. En het wiel voor de zoveelste keer uitvinden is natuurlijk niet echt slim 

Thanks
Offline Abbas - 13/12/2009 17:20
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zelf een ledensysteem schrijven, wetende dat er al dergelijke systemen bestaan, is bijlange niet het wiel opnieuw uitvinden!
Offline JLT - 13/12/2009 17:51
Avatar van JLT PHP interesse Dat ligt eraan wat je er zelf anders mee doet. Als je exact het zelfde gaat schrijven is het natuurlijk wel het wiel opnieuw uitvinden 

Ik gebruik liever een bestaande basis, waarvan ik weet dat deze goed is en 'borduur' hier op verder.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s