Onbekend |
|
Ik heb nu nog een probleempje, hij laat alleen de laatste zien en de BG word #ccc en plaats van #fff. Want het is de eerste. Hier volgt mijn lijst.tpl en lijst.php
lijst.tpl
<body>
<div id="ledenlijst_bars_container">
<div class="{kleur}">{lijst}</div>
</div>
</body>
<body> <div id="ledenlijst_bars_container"> <div class="{kleur}">{lijst}</div> </div> </body>
lijst.php
<?php
error_reporting(E_ALL);
//-----------------------------------------------------------------
// Door: Jeroen Brouwer
// Op: Woensdag 5 januari 2005
// Pagina: ledenlijst
//-----------------------------------------------------------------
include ( '../includes/config.inc.php' ) ;
include ( '../includes/functies.inc.php' ) ;
include( '../includes/parser.inc.php' ) ;
# Template inloaden
$tpl = new TemplatePower( '../tpl/lijst.tpl' ) ;
# Voorbereiden
$tpl->prepare();
# De site
$sql = mysql_query ( ' SELECT * FROM leden ORDER by id DESC ' ) ;
$i = 0;
while ( $arr = mysql_fetch_assoc ( $sql ) )
{
if ( $i % 2 )
{
$tpl->assign ( 'kleur' , 'color1' ) ;
}
else
{
$tpl->assign ( 'kleur' , 'color2' ) ;
}
$tpl->assign ( 'lijst' , ' ' . $arr[ 'gebruikersnaam' ] . ' ' ) ;
}
# Template opplakken
$tpl->printToScreen();
?>
<?php //----------------------------------------------------------------- // Door: Jeroen Brouwer // Op: Woensdag 5 januari 2005 // Pagina: ledenlijst //----------------------------------------------------------------- include ( '../includes/config.inc.php' ) ; include ( '../includes/functies.inc.php' ) ; include( '../includes/parser.inc.php' ) ; # Template inloaden $tpl = new TemplatePower( '../tpl/lijst.tpl' ) ; # Voorbereiden $tpl->prepare(); # De site $sql = mysql_query ( ' SELECT * FROM leden ORDER by id DESC ' ) ; $i = 0; { if ( $i % 2 ) { $tpl->assign ( 'kleur' , 'color1' ) ; } else { $tpl->assign ( 'kleur' , 'color2' ) ; } $tpl->assign ( 'lijst' , ' ' . $arr[ 'gebruikersnaam' ] . ' ' ) ; } # Template opplakken $tpl->printToScreen(); ?>
Result:
http://www.real...eden/lijst
Het is mischien een heel dom probleem, en ik denk dat het aan de while lus licht. Maar hoe los ik dit op?
Danku
|