Nieuw lid |
|
Arie2Zero schreef: Ik wil je graag helpen maar snap je vraag niet helemaalÂ
En je bent er bewust van dat je op regel 14 een array in je array gooit? (neem aan dat dit niet de bedoeling is?)
Met de array, dit is inderdaad niet de bedoeling. Ga dit aanpassen.
Wat ik precies bedoel.. Iemand vult een formulier in. Wanneer men op verzenden klikt dan krijgt men te zien wat men heeft ingevuld. In tekst geschreven (via een table). Men kan deze dan goedkeuren (Toevoegen) of men kan terug naar het formulier (vorige pagina). In die table zelf is wel het juiste product te zien. Maar hij neemt hem niet mee in de dropdown. (formulier is op die pagina onzichtbaar).
Wanneer men dan daarna het formulier definitief verzendt dan is de dropdownbox leeg en moet opnieuw de waarde worden ingevuld.
Ik zou dus graag zien dat die waarde gewoon wordt meegenomen. Zonder dat men het opnieuw hoeft te selecteren. Het werkt wel wanneer ik handmatig een dropdownmenu maak maar niet wanneer de waarden uit de database komen.
Dus:
Formulier wordt ingevuld en men kan een keuze maken via een dropdown. Wanneer het formulier wordt verzonden dan moet deze keuze onthouden worden in die dropdown. De waarden (productnamen) zijn afkomstig van de database. Deze geselecteerde waarde wil hij dus niet onthouden wanneer ik het formulier verzend. De dropdown staan dan weer op de eerste keus. Dit geldt alleen voor het dropdown menu vanuit de database.
Ik hoop dat het duidelijk is. Anders zal ik het op een andere manier laten zien.
Het script van Jaronneke wil (nog) niet werken. Al ben ik daar nu wel mee aan het testen.
@Dani, wanneer ik selected pak dan selecteert hij ook automatisch de eerste waarde in de dropdown (dus na verzending). |