login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hij wijzig niks bij Mysql UPDATE

Offline Mroseboom - 10/08/2009 10:40
Avatar van MroseboomLid Als ik op knopje wijzigen druk doet hij niks Behavle het formulier is leeg.
Hier is de PHP code
http://www.plaatscode.be/137324/

.TPL bestand, Eigelijk zelfde als .html dus mensen die geen .tpl kennen zeg maar dat het .html is 
http://www.plaatscode.be/137325/

Hopelijk weten jullie het Alvast bedankt,
Marcel. 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ibmos2warp - 10/08/2009 11:09
Avatar van ibmos2warp PHP interesse Waar is de foutafhandeling?
Jij vind het oké als iedereen je query aan kan passen? Want je doet gewoon $_POST waardes in de query.
Dat laatste end van die query klopt niet he.
Offline djb - 10/08/2009 11:29
Avatar van djb PHP beginner Dit ziet SQL:
  1. UPDATE producten SET productnaam = 'Fles melk', prijs = '1,40', omschrijving = 'dit is een fles melk

Wat al opvalt is dat je een ' vergeet aan het einde (kan denk ik al voor een error zorgen).
Ook snap ik je 2e parameter niet echt.

Daarmee moet je een mysql resource gebruiken, namelijk die mysql_connect etc.
Dat is niet nodig als je met 1 verbinding werkt, en zal denk ik ook niet werken met een getal... 

Je kunt ook even de mysql errors opvangen om te kijken of je query klop, dus zo word dan je query regel:
  1. mysql_query("UPDATE `producten` SET `productnaam` = '". $_POST['productnaam']."', `prijs` = '". $_POST['prijs']."', `omschrijving` = '".$_POST['omschrijving']."'") or die (mysql_error());

Owja,, waar is je WHERE van je query?
Nu past hij elke rij in je database aan met deze gegevens  
Denk niet dat dat de bedoeling is 

Greets, Jeroen
Offline Koen - 10/08/2009 11:44
Avatar van Koen PHP expert mysql_query("..., intval($_GET['sP3']));

?!
Citaat:
resource mysql_query ( string $query [, resource $link_identifier ] )

Citaat:
link_identifier

The MySQL connection. If the link identifier is not specified, the last link opened by mysql_connect() is assumed. If no such link is found, it will try to create one as if mysql_connect() was called with no arguments. If by chance no connection is found or established, an E_WARNING level error is generated.

What the hell probeer je te doen met die tweede parameter?!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s