//of topic
omdat het soms heel lang kan duren voordat er een antwoord is, dus ik kijk zo eens af en toe, en ondertussen ben ik bezig met andere dingen.
//of topic
omdat het soms heel lang kan duren voordat er een antwoord is, dus ik kijk zo eens af en toe, en ondertussen ben ik bezig met andere dingen.
hmm jah k, wou gwn ff weten..
ik raad je aan het anders te doen.. (zo doe ik het)
:
<?
$query = "SELECT * FROM tabel WHERE id = ".(int)$_GET['id'];
$result = mysql_query($query);
while($rij = mysql_fetch_assoc($result)) { //je kan assoc veranderen naar object als je dat wilt
$titel = $rij['titel'];
$inleiding = $rij['inleiding'];
$variable = $rij['wat_je_wilt_hebben'];
}
?>
<?
$query="SELECT * FROM tabel WHERE id = ".(int)$_GET['id'];
Maar goed, dat zou anders weer een heleboel werk worden.
Nu heb ik ontdekt waarom ik niets terugzie:
- als ik RECHTSTREEKS via www.mijnwebsite.be/bewerken.php?id=1 ga, dan laat ie lege velden zien.
- als ik via een overzichtspagina ga en ik klik op bewerken.php?id=$id dan laat ie wel alles zien.
Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ie alles laat zien als je rechtstreeks naar die pagina gaat?
Dat gaat niet zoveel helpen. Ik zie je fout ook zo even niet, maar ik zie wel een grote fout je zet 1 formulier neer met een while, daar heb je dan geen while voor nodig.
while($rij = mysql_fetch_assoc($result)) { //je kan assoc veranderen naar object als je dat wilt
$titel = $rij['titel'];
$inleiding = $rij['inleiding'];
$de_rest = $rij['de_rest'];
}
while($rij=mysql_fetch_assoc($result)){//je kan assoc veranderen naar object als je dat wilt