login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

internet filmpje (Opgelost)

Offline Dierre - 20/05/2009 09:43
Avatar van DierreMySQL interesse ik zou op mijn site een filmpje willen plaatsen. Heeft iemand een idee hoe je dat best aanpakt? En welk formaat moet dit filmpje zijn?

Kan iemand me opweg helpen?

alvast bedankt,
Dieter

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NTS64 - 20/05/2009 09:46 (laatste wijziging 20/05/2009 09:48)
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Het makkelijkst is een om embedded youtube video's te gebruiken. Wanneer je quicktime en wmv gaat gebruiken, heeft men al extra plugins nodig. Voor youtube filmpjes heb je natuurlijk ook een flash plugin nodig, maar de kans is groter dat je bezoekers die hebben datn de windows media player of quicktime plugin. Gebruik je toch liever iets anders dan youtube, dan zijn er genoeg alternatieven te vinden: Google.be: opensource flv player
Offline Dierre - 20/05/2009 10:29
Avatar van Dierre MySQL interesse hoe kan je die embedded youtube dan gebruiken of op je site implementeren?

Is dit een "lastig" karwei voor een beginner? heeft iemand evt een voorbeeld hiervan?

Wanneer je een embedded youtube video's gebruikt, speelt het formaat van de filmpjes dan een rol?
Offline Filip - 20/05/2009 10:57
Avatar van Filip IRC guru Bij elke youtube video staat recht tussen de informatie een stukje om embedded code te verkrijgen... Plaats deze code gewoon in je broncode en klaar..

Welke formaten je mag/kan uploaden moet je op youtube zien.. maak een account aan, zoek en vind 
Offline Dierre - 20/05/2009 11:20
Avatar van Dierre MySQL interesse ahzo, wist niet dat het zo simpel zou zijn...
Zal dit eens nakijken en uitproberen...

merci voor de reacties nephilim en Woedi
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.222s