login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site vernieuwen

Offline kenzo - 18/05/2009 12:05
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

Ik heb een nieuwe site gemaakt.
Als ik inlog, wordt ik doorgestuurd naar de leden pagina. Deze opent hij, maar ik kan dan eigenlijk zien dat ik nog niet ben ingelogd.

Als ik de pagina vernieuw zie ik wel dat ik ben ingelogd...

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar iedere pagina moet vernieuwd worden voordat ik pas zie of ik ben ingelogd.

Log ik uit, dan verwijdert hij de cookie, maar als ik dan weer de ledenpagina open krijg ik weer het leden menu te zien. Als ik vernieuw is het weg..

Ik snap het neit zo goed. Ik heb meerdere sites gemaakt, en dit is de enige site waar dit probleem bij optreed...

heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 18/05/2009 12:12
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
  1. if($_POST['login']) { header('Location: urlnaarhetadres'); }

?
Offline kenzo - 18/05/2009 12:18
Avatar van kenzo PHP beginner jah, zoiets heb ik ook...

als ik de pagina vernieuw doet hij het goed, maar ik denk dat hij hem gewoon laad via cash ofzo??? (geen idee)

is dat niet op te lossen met een soort refresh bij openene?
Offline ArieMedia - 18/05/2009 12:30

PHP ver gevorderde
kenzo schreef:
jah, zoiets heb ik ook...

als ik de pagina vernieuw doet hij het goed, maar ik denk dat hij hem gewoon laad via cash ofzo??? (geen idee)

is dat niet op te lossen met een soort refresh bij openene?
Nee, waarschijnlijk maak jij pas een cookie aan nadat je de output al hebt gegeven. Dus je moet de controle voor de cookie ect. bovenaan zetten, en daarna pas de output
Offline jaronneke - 18/05/2009 16:24 (laatste wijziging 18/05/2009 16:25)
Avatar van jaronneke MySQL interesse misschien gaan werken met sessies ipv cookies? alleen cookies gebruiken om daad werkelijk ingelogd te blijven, if cookie exist: maak sessie aan.
Offline ArieMedia - 18/05/2009 16:40

PHP ver gevorderde
jaronneke schreef:
misschien gaan werken met sessies ipv cookies? alleen cookies gebruiken om daad werkelijk ingelogd te blijven, if cookie exist: maak sessie aan.
Ook al zou hij alles nu veranderen naar sessies, hij blijft met het probleem zitten ;). Hij geeft waarschijnlijk eerst de output, en daarna haalt hij pas de cookie weg.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s