login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Download Systeem (Admin) (Opgelost)

Offline svghosting - 29/03/2009 06:46
Avatar van svghostingLid Beste, Leden.

Ik ben momenteel bezig met het download systeem wat ik hier op sitemasters heb gedownload. In mijn eigen template te verwerken, maar nou stuit ik op een probleem waar ik niet uit kom. IK heb alles al geprobeerd.

Ik krijg namelijk de volgende foutmelding:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/include/header.php:16) in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/include/admin.php on line 26

En zodra ik probeer in te loggen krijg ik deze er nog is bij:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/include/header.php:16) in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/include/admin.php on line 38

Zouden jullie me a.u.b kunnen helpen?

Dit zijn de scripts

Admin:
Plaatscode: 126849

Header.php
Plaatscode: 126850

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
A. Ruter

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 29/03/2009 08:05
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Dit is zo'n beetje de meest voorkomende foutmelding in php.

Dit betekent heel simpel dat je ergens headers gebruikt, en daarvoor mag geen enkele output zijn naar de browser toe. php geeft tevens aan op welke regel (line) je de fout moet zoeken.

Je zult dus moeten zorgen dat eerst alles uitgevoerd wordt, en dan pas alles naar de browser versturen.
Offline svghosting - 29/03/2009 08:07
Avatar van svghosting Lid @ Stefan14

Ik vindt je reactie geweldig Alleen ik heb absoluut haast geen verstand van php, ik zou dus ook absoluut niet weten hoe ik dit moet oplossen. Zou je me a.u.b kunnen helpen?

In ieder geval bedankt voor je hulp tot zover 
Offline Giant - 29/03/2009 10:13
Avatar van Giant PHP beginner in header.php
nog even helemaal bovenaan ob_start(); erbij zetten 
Offline Koen - 29/03/2009 10:21
Giant schreef:
in header.php
nog even helemaal bovenaan ob_start(); erbij zetten 

Dat is geen oplossing, dat is de foutmelding ontwijken!
Met deze functie buffer je de output naar het geheugen alvorens het naar de browser te sturen, waardoor je parsetime aanzienlijk stijgt. Hiermee kan je inderdaad de headers already sent error ontwijken, maar het is zeker geen oplossing.

De enige oplossing is dat je deftig leert scripten en alle headers uitvoert voordat je HTML output naar de browser stuurt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s