login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Download systeem (Error) (Opgelost)

Offline svghosting - 28/03/2009 23:29
Avatar van svghostingLid Beste, Leden.

Ik ben bezig met een script installeren die ik van sitemasters heb gekopieerd. Dat is het download script met admin. Nou heb ik alles geïnstalleerd en gedaan. Alleen nou krijg ik de volgende error...

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 4

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 7

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 10

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 13

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 16

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 19

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svghosting/domains/svghosting.nl/public_html/download/overzicht.php on line 22

En dit is mijn code:
Plaatscode: 126619

Ik ben met veel fouten van PHP thuis, alleen met deze weet ik mij absoluut geen raad. Zou iemand mij a.u.b kunnen helpen? 

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
A. Ruter

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 28/03/2009 23:31
Avatar van Koen PHP expert or die(mysql_error()); achter je queries zetten, dan zie je de feitelijke foutmelding.
Offline svghosting - 28/03/2009 23:33
sliphead schreef:
or die(mysql_error()); achter je queries zetten, dan zie je de feitelijke foutmelding.

Achter welk stukje code moet ik dat steeds zetten, want daar kom ik niet uit  
Offline Koen - 28/03/2009 23:35
Avatar van Koen PHP expert achter mysql_query: mysql_query("blabla")or die(mysql_error());
Offline svghosting - 28/03/2009 23:37
Avatar van svghosting Lid Thx, het werkt. Ik was vergeten de tabel aan me database toe te voegen       
Offline ibmos2warp - 28/03/2009 23:40
Avatar van ibmos2warp PHP interesse
svghosting schreef:
Thx, het werkt. Ik was vergeten de tabel aan me database toe te voegen       

Das wel heel erg.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s