Dit is het gastenboek script dat ik wil gebruiken. Het opslagen en opvragen van de gegevens lukt, maar ik wil de output (index.php) veranderen (nu staat er een tabel) maar dit lukt niet. Dit is ongeveer wat ik wil:
-----------------------------------------------
auteur: [url]Goemans (bv.)[/url] (link naar emailadres). Geplaatst op datum.
Dit is het bericht.
------------------------------------------------
auteur: [url]iemand anders (bv.)[/url] (link naar emailadres). Geplaatst op datum.
Je verwacht toch niet dat we hierop een deftig antwoord gaan geven?
Je geeft ons namelijk een script, vertelt wat je wil, en daar moeten we het dan maar mee doen.
Dit is dus niet de bedoeling van dit forum, we gaan dat script niet herschrijven zodat jij het klakkeloos kan overnemen! Wel is het de bedoeling dat je vertelt welke code je al hebt, hoe het er moet uitzien, en wat je zelf al geprobeerd hebt. Dan zal je wel verder geholpen worden, op een manier dat je er zelf ook wat van bijleert.
Één aardbeien milkshake, een patat en een portie kipnuggets graag.
Bedankt!
Dat is hetzelfde als wat jij doet. Er wordt hier verwacht dat je d'r ook wat moeite in steekt, en laat zien. Anders wordt het hier net een afhaalchinees...
Één aardbeien milkshake, een patat en een portie kipnuggets graag.
Bedankt!
Dat is hetzelfde als wat jij doet. Er wordt hier verwacht dat je d'r ook wat moeite in steekt, en laat zien. Anders wordt het hier net een afhaalchinees...
Edit: Hoi sliphead :-p.
Chinees waar ze aardbeien milkshake, patat en kipnuggets verkopen?
mysql_query("INSERT INTO post (auteur, email, bericht) VALUES ('".$_POST['auteur']."','".$_POST['email']."','".$_POST['bericht']."')") or die(mysql_error());
Sinds ik de form op de index.php heb gezet werkt hij niet meer tenzij je rehresht. Daarom liet gaf sliphead me de tip om dit automatisch te doen (vandaar de ob_start() en header('Location: '.$_SERVER['PHP_SELF']);)
Ja, en wat wil je nu dat wij doen... want je geeft nou weer een andere fout op. Wees even zeker wat je wilt... en vraag dat ga geen 6000 vragen stellen in 1 topic ;)
Ja, en wat wil je nu dat wij doen... want je geeft nou weer een andere fout op. Wees even zeker wat je wilt... en vraag dat ga geen 6000 vragen stellen in 1 topic ;)
mysql_query("INSERT INTO post (auteur, email, bericht) VALUES ('".$_POST['auteur']."','".$_POST['email']."','".$_POST['bericht']."')") or die(mysql_error());
Bedankt sliphead, deze ga ik straks ff testen... ik was er ook aan aan he denken om wanneer je een bericht toevoegt, die persoon misschien door de sturen naar een andere pagina waar staat 'Je bericht is toegevoegd', en die je dan na 5 seconden automatisch terug doorstuurt naar de oorspronkelijke pagina?
Maargoed, als dit lukt is het ook goed
EDIT: Bedankt, het werkt ;) Als ik nog hulp nodig heb open ik wel een nieuw topic of wip ik nog eens binnen op de IRCserver.