login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Interactie tussen Joomla en MyAdmin???

Offline trace7r - 16/02/2009 21:12 (laatste wijziging 16/02/2009 21:15)
Avatar van trace7rNieuw lid Ik ben sinds kort bezig met het maken van websites, meer bepaald met Joomla, zodoende heb ik ook Community Builder geinstalleerd om het registratiedeel van de site onder handen te nemen.
Ik wil zelf bepalen welke personen er kunnen registreren, zo maak ik bvb groepen als: Administratie, Management, enzo... deze gegevens steek ik via een query in MyAdmin in een CB dropdown menu, tot hiertoe werkt alles naar behoren.
Bij elke groep horen mensen en de namen van die mensen wil ik in CB (Community Builder) in een tweede dropdown menu steken maar dus afhankelijk van welke groep er geselecteerd is moeten er andere namen te voorschijn komen en gevuld worden vanuit de database.

Is een heel verhaal, maar in het kort wil ik door op een item te klikken in één dropdown menu een tweede dropdown menu vullen met bijpassende gegevens.
Het eerste menu is gevuld vanuit MyAdmin, items veranderen niet.
Maar de gegevens in het tweede menu moeten wel dynamisch aangepast worden...

Dus, hoe werkt de interactie tussen de Community Builder code en de gegevens van de Joomla database, is dit gewoon met een query? en waar moet ik die dan plaatsen?

Hoop dit alles toch een beetje duidelijk gemaakt te hebben, hopend op jullie reacties...

Groeten, Trace7r

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s