login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem met script van het fotoalbum

Offline nonkeldw - 04/02/2009 17:47
Avatar van nonkeldwNieuw lid Hoi,

Ik heb op deze website wat aan het rondkijken geweest, en kwam een leuk scriptje tegen voor op men website: http://www.site...amp;id=114

Na alles in deze 2 files te zetten 'album.php' en 'albumlist.php' en een file op de mysql server gemaakt te hebben vond ik het de hoogste tijd om het eens te testen, maar te vergeefs het werkte niet.

Ik link naar de file 'albumlist.php' dan krijg ik zoals het voorbeeld het laat zien 2 foto's maar deze geeft hij niet weer.

Als ik op de link klik 'bekijk foto's' dan wordt ik doorverwezen naar de file 'album.php' maar krijg ik een helehoop code te zien maar geen foto's.

Is het script fout? Of zit de fout aan mijn kant?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Raze - 04/02/2009 18:06 (laatste wijziging 04/02/2009 18:09)
Avatar van Raze PHP beginner indien je een hele hoop code te zien krijgt zou ik eens eerst kijken of je wel je code-tags goed hebt afgesloten.
<?php //// ?>

EDIT: ik heb dit script een hele tijd geleden ook eens getest, en ik had toen ook hetzelfde probleem. Ik zag de foto's in albumlist ook niet
Offline gothmog - 04/02/2009 19:47
Avatar van gothmog Lid Kijk even of de pad naar de foto in de broncode wel juist is, misschien een verkeerde naamgeving voor mappen/fotos?
Offline nonkeldw - 04/02/2009 20:36
Avatar van nonkeldw Nieuw lid Ik heb het werkend, alleen krijg ik geen foto te zien.
Als ik albumlist open krijg ik geen foto's te zien kan ik die foto handmatig linken?

Ook staan er nog een paar erors zichtbaar kan ik deze onzichtbaar maken?

Hoe verander ik de kleur van het letter type?
Offline Raze - 04/02/2009 20:46
  1. .html,body {
  2. font-family: Arial;
  3. font-size: 12px;
  4. color: #000000;
  5. }
Offline nonkeldw - 04/02/2009 21:20
Avatar van nonkeldw Nieuw lid Ik krijg nu nog deze foutmelding onder de foto
"Notice: Undefined variable: reacties in C:\wamp\www\album.php on line 240"

Dit zou normaal 0 moeten zijn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.