MySQL interesse |
|
Ik heb wat tutorials bekeken over een inner join van mysql queries maar ik snap een paar dingen niet zoals "ON" en de structuur is ook niet bepaald simpel, ik heb het al enkele keren in een proberen te steken maar hij steekt nooit iets in de DB dus ik maak steeds een fout...
dit is de code
mysql_query("INSERT INTO board (gebruikers_id, benzine, geld, level, xp) VALUES ('".$gebruikers_id."', '5', '12000', '1', '0')");
mysql_query("INSERT INTO stock (gebruikers_id, wielenstock1, wielenstock2, wielenstock3, bandenstock1, bandenstock2, bandenstock3, uitlaatstock1, uitlaatstock2, uitlaatstock3, turbostock1, ophangstock1, ophangstock2, nosstock1, nosstock2)
VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen','geen','geen')");
mysql_query("INSERT INTO trainingen (gebruikers_id, drift, drifts, lastdrift, handling, handlings, lasthandling, accel, accels, lastaccel) VALUES ('".$gebruikers_id."', '1', '0', NOW(), '1', '0', NOW(), '1', '0', NOW() )");
mysql_query("INSERT INTO auto1 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')");
mysql_query("INSERT INTO auto2 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')");
mysql_query("INSERT INTO auto3 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')");
mysql_query("INSERT INTO auto4 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')");
mysql_query("INSERT INTO board (gebruikers_id, benzine, geld, level, xp) VALUES ('".$gebruikers_id."', '5', '12000', '1', '0')"); mysql_query("INSERT INTO stock (gebruikers_id, wielenstock1, wielenstock2, wielenstock3, bandenstock1, bandenstock2, bandenstock3, uitlaatstock1, uitlaatstock2, uitlaatstock3, turbostock1, ophangstock1, ophangstock2, nosstock1, nosstock2) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen', 'geen','geen','geen')"); mysql_query("INSERT INTO trainingen (gebruikers_id, drift, drifts, lastdrift, handling, handlings, lasthandling, accel, accels, lastaccel) VALUES ('".$gebruikers_id."', '1', '0', NOW(), '1', '0', NOW(), '1', '0', NOW() )"); mysql_query("INSERT INTO auto1 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')"); mysql_query("INSERT INTO auto2 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')"); mysql_query("INSERT INTO auto3 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')"); mysql_query("INSERT INTO auto4 (gebruikers_id, auto) VALUES ('".$gebruikers_id."', 'geen')");
Als iemand mij de juiste manier kan voordoen voor 2 regels in mekaar te plaatsen dan kan ik mezelf wel verder helpen met de andere bedankt!
|