Nieuw lid |
|
Hallo allemaal,
Ik heb best wel een grote vraag en probeer het hier maar op een makkelijke manier to formuleren.
Ik heb een tabel in een MySQL database genaamd "games". Hier staat het id, titel, een link naar een klein plaatje en een link naar het spel (.swf) naar toegewezen. Het uitlezen gaat zonder problemen. Op het moment zie je een cel met de titel van het spel en daaronder een cel met een plaatje van het spel, als je erop klikt ga je naar een pagina met het spel toe.
Dus als ik 2 spellen in de database zet dan zie je 2 cellen met de titel en het plaatje. Daaronder is een klein leeg ruimte (<BR>) en daaronder weer 2 cellen met een titel en afbeeling van het tweede spel.
Nu wil ik graag dat er bijvoorbeeld op die manier 5 spelletjes horizontaal naast elkaar worden uitgelezen en dat het daarna daar onder weer verder gaat zodat ik dat niet zelf hoef te doen.
Ik heb geen idee hoe ik dat het best kan aanpakken, het zou zelfs mooier zijn als er ook meerdere pagina's zijn.
Misschien bestaan er al gratis zulke systemen of tutorials maar ik weet niet waarop ik moet zoeken. Zou iemand mij een beetje de weg kunnen wijzen?
Alvast bedankt!!
|