login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Agenda vullen.

Offline thomasje - 05/11/2008 18:55
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik heb ëen script agenda van SiMa gehaald maar nu wil ik hem aanpassen aan eigen behoeften.

Ik heb in mijn db datums staan dat er wat is nu wil ik per datum controleren of er wat is, is er op die datum wat wil ik dat de datum gekleurd wordt en dat er een link verschijnt. Het ophalen uit men db lukt wel maar als ik dan controleer of er wat opdoet op die datum wordt alle datums er naast ook van dezelfde link voorzien. Hoe kan ik dit oplossen?

Het script + hetgeen ik heb gemaakt kan je vinden op: http://www.plaatscode.be/35044/

De code waar het vooral om gaat is vanaf regel 105 tot 130

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zwobbel - 05/11/2008 20:52
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Hallo

Ik heb je code bekeken, en ik kan niet direct de fout zien, maar kan je eens een echo naar die links plaatsen met de $aantalafspraken_groen waarde, en kijk eens wat er dan gebeurt?
Offline thomasje - 06/11/2008 09:57
Avatar van thomasje MySQL beginner Nou dit heb ik su ook zo geprobeerd maar dan krijg ik dus ook alles met wat er onder komt. Maar ik weet al we4l wat er fout is maar niet hoe ik de fout kan oplossen. De link wordt namelijk aangemaakt voor alle cijfers die volgen en dit moet dus per cijfer gebeuren.
Offline Kr4nKz1n - 06/11/2008 10:13
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Uit deze code kan ik ook niet echt wijs worden 

Dat is dan weer jammer, ook al wil ik je graag helpen.
Offline thomasje - 06/11/2008 17:04
Avatar van thomasje MySQL beginner Nee ik he het getest maar dan krijg ik allemaal 1 tjes onder elkaar

Wie kan mij nog verder helpen? ik wordt er moedeloos van.
Offline rredspike1 - 07/11/2008 10:08
Avatar van rredspike1 Lid Niet opgeven kerel de aanhouder wint!

Er zijn hier toppers die je vast door dik en dun heen steunen en helpen om het wel werkende te krijgen   
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s