Zo ver ben ik nog niet met SQL om eerlijk te zijn. Kan dit dus wel met één sql statement? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze statement voor mij te maken zodat ik precies weet hoe het werkt.
Aangezien ik hier niet bekend mee ben weet ik niet of dit nu voor 1 stelling is of.. en of ik er meerdere query's voor nodig ben.
en dat dan voor alle stellingen, en hoe groepeer ik dat dan weer binnen php? lastig als je nog niet zo ver bent met sql
//edit: Ik ga niet zomaar die statement overnemen maar vind het gewoon makkelijk om een voorbeeld te zien van iets waar ik zelf mee bezig ben. Dus niet denken dat ik copy/paste doe en weer van het forum ben.
Oké.. jij weet hoe dat werkt in sql. Ik niet, ik weet niet hoe ik het in php moet aanroepen, verder dan select, insert, update en delete ben ik niet dus..
Oké.. jij weet hoe dat werkt in sql. Ik niet, ik weet niet hoe ik het in php moet aanroepen, verder dan select, insert, update en delete ben ik niet dus..
www.google.be, dat gaat je PERFECT uitleggen wat een count doet. Anders kan je mss eens bij de tutorials kijken, ik ben er 100% zeker van dit er bij staat