login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

auto suggest script

Offline Gust - 10/10/2008 15:26
Avatar van GustMySQL interesse Er bestaat het AJAX AUTO SUGGEST systeem waarbij een vooringesteld woord in een veld verschijnt als je de beginletters van dat woord aan het typen bent.

Maar ik zoek een script waarbij je niet op voorhand alle woorden in een script moest steken, maar als je een woord in een veld typt, deze ook voor altijd onthouden wordt? Als je dan de volgende keer dat woord gaat typen verschijnt het dan wel

Tot nu toe heb ik dat nog niet kunnen vinden, of moet ik niet kijken op AJAX AUTO SUGGEST?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zointer - 10/10/2008 15:37 (laatste wijziging 10/10/2008 15:38)
Avatar van zointer HTML gevorderde heu doe je browser dan niet?
bij ff kan je dit instellen via opties=> Privacy=> Informatie die ik invoer in webformulieren en de zoekbalk onthouden, aanvinken.
In ie weet ik dat zo niet van buiten maar daar is dat ook.
Offline blablabla - 10/10/2008 15:38 (laatste wijziging 10/10/2008 15:39)
Avatar van blablabla Nieuw lid laat maar...
Offline Martijn - 10/10/2008 15:38
Avatar van Martijn Crew PHP je kunt toch met dat auto suggest ook maken dat ie steeds een nieuwe neemt? Zo'n voorbeeldscript heeft meestal een arraytje gehardcode, maar daar kun je ook en functie schrijven die alle worden uit een database haalt ofzo, en iedere keer als iemand iets typt, sla je dat woord op in je database
Offline Gust - 10/10/2008 15:38 (laatste wijziging 10/10/2008 15:40)
Avatar van Gust MySQL interesse @zointer:
Ik heb het verkeerd uitgelegd. Ik bedoel een auto suggest in een formulier dat je zelf maakt, niet via google of zo.

@DeviourSoul
Ja, dat is wat ik zoek. Hoe heet zoiets, dan zoek ik het even op google (want ik kan dat niet zelf schrijven)
Offline zointer - 10/10/2008 15:40 (laatste wijziging 10/10/2008 15:43)
Avatar van zointer HTML gevorderde
Gust schreef:
Ik heb het verkeerd uitgelegd.

Ik bedoel een auto suggest in een formulier dat je zelf maakt, niet via google of zo

blijkbaar

dit bedoel je

gewoon gevonden met wat jij vraagt.
Offline Martijn - 10/10/2008 15:43
Avatar van Martijn Crew PHP http://www.bran...plete.html

dats is bv denk wel een aardige. Gewoon gezocht bij google op 'ajax php auto suggest'
Offline zointer - 10/10/2008 15:47
Avatar van zointer HTML gevorderde hehe @DeviourSoul is zelfde wat ik plaatste en gewoon gevonden met wat ts vroeg Google.be: AJAX+AUTO+SUGGEST  
Offline Gust - 10/10/2008 15:55
Avatar van Gust MySQL interesse Jamaar... die had ik al gezien hoor. En dat zijn allemaal scripts waar je op voorhand in de code de woorden moet typen die gevonden moeten worden
Offline Martijn - 10/10/2008 16:04
Avatar van Martijn Crew PHP ja, en dan pas je die goede aan, dat ie dat uit de database haalt, ipv dat ie dat uit een vooraf geprogrameerd rijtje haalt
Offline Gust - 10/10/2008 16:06
Avatar van Gust MySQL interesse Het is wel de bedoeling dat hij alles toevoegt wat opgezocht is hé  
Offline Martijn - 10/10/2008 16:09
Avatar van Martijn Crew PHP ja, zoals mn 1e post al zei, zodra iemand dus wat heeft getypt en submit, sla je op wat iew heeft getypt
Offline Joost - 10/10/2008 18:18
DeviourSoul schreef:
ja, zoals mn 1e post al zei, zodra iemand dus wat heeft getypt en submit, sla je op wat iew heeft getypt

Zie
Gust schreef:
@DeviourSoul
Ja, dat is wat ik zoek. Hoe heet zoiets, dan zoek ik het even op google (want ik kan dat niet zelf schrijven)

@Gust: Je zou wat bij samenwerken kunnen posten wanneer je het zelf niet wilt maken.
Je kan ook googlen op AJAX AUTO SUGGEST MySQL of iets in die termen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.211s