login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Reservatiesysteem?

Offline bvs - 03/09/2008 21:05
Avatar van bvsNieuw lid Ik ben een beetje aan het prutsen met een reservatiesysteem en zoek ergens een vb.
Weet iemand een voorbeeld staan met code enzo?

Merci 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 03/09/2008 22:10
Avatar van Martijn Crew PHP iets meer uitleg zou wel practisch zijn. Je bedoeld data reserveren? en dan een dagje of een week of een uur? dit is wat lastig.

Algemeen:
maar een database die per dag/week/dag+uur een vakje heeft voor een naam+activiteit, en dan kun je als iemand een datum ofzo invuld kijken of er al iets is op die dag, anders invoegen
Offline vinTage - 03/09/2008 22:10
Avatar van vinTage Nieuw lid Je wilt code copieren ?

voila, zonder php zelfs  
  1. <a href="mailto:naam@site.com?subject=reservering&body=ik wil reserveren">reserveer</a>
Offline Abbas - 04/09/2008 04:05
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@vinTage: LOL! 

@brentvs: ofwel begin je zelf aan dit systeem en kom je om hulp vragen als je al iets hebt en ergens vastzit ofwel verwijs ik je door naar samenwerken als je wil dat iemand het volledig voor jou maakt!
Offline thomasje - 04/09/2008 13:35
Avatar van thomasje MySQL beginner als je me jouw msn adres mail of pm't zal ik je via msn even helpen. Ik heb dit pas zelf ook gemaakt.
Offline bvs - 05/09/2008 21:26 (laatste wijziging 05/09/2008 21:27)
Avatar van bvs Nieuw lid Ik begrijp wat jullie denken hoor!
Maar ik zoek meer een tutorial ervoor fzo.

Het dient voor het reserveren voor ballonvluchten als intern programma.

@thomasje je hebt een pb
Offline Diko - 06/09/2008 09:25
Avatar van Diko PHP interesse Waarom niet gewoon een standaard agenda applicatie gebruiken?

Google calendar, Mozilla Sunbird, MS Outlook.

Je zou eens kunnen kijken naar de date en time functies van MySQL, daar kan je heel simpel mee rekenen. Met het BETWEEN statement kan je simpel controleren of er nog ruimte is op een bepaalde tijd.
Offline Wim - 06/09/2008 10:18
Avatar van Wim Crew algemeen omdat er op meer pc's een internet browser staat dan een van de door jou opgenoemde programma's misschien?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s