Grafische interesse |
|
Enkele opmerkingen:
-wat ik altijd wel handig vind is dat je in de menu's aanduid op welke pagina je zit, bv door dat item een lichtere kleur te geven + te zorgen dat je niet nogmaals op die pagina kunt klikken(altans dat die link er niet is)
-als je op een bepaald product klik en de details ziet zou je ook moeten kunnen toevoegen of een knop invoegen met "terug naar overzicht", stel dat je bv 2 pagina's hebt met producten omdat het er zoveel zijn dat je dan direct naar de laatste pagina gaat.
-sommige knoppen (zoeken,inloggen,registreren) tonen niet dat ze een link zijn (je kunt via css daar makkelijk voor zorgen door "cursor:pointer;"
-Bij het registreren is het niet duidelijk wat er gebeurt, moet je je wachtwoord enzo inuvllen in het veld om in te loggen of wat? Een bevestiging dat je geregistreerd bent komt er ook niet enzo...vreemde boel
-Wanneer ik niet ingelogd ben en ik voeg een product toe word het middelste venster wit...(ik moet zelfs niet per se een getal invullen, of ik iets invul of niet het word wit...)
-Zeer overzictelijke layout |