Goede middag,
Ik heb een google maps waar diverse markers op staan. Alleen worden de tekstballonen niet goed geladen. Maps geeft voor alle markers dezelfde ballontekst (in dit geval $naam)
Vervolgens heb je in de marker tekstballon een variabele $naam. Maar die staat niet in een while of iets dergelijks, weet ook niet waar je die naam vandaan haalt. Als je die naam wilt gebruiken die je in de while van de load functie hebt staan moet je het volgende doen:
Ik zag net dat je city niet gebruikt dus function showAdrress kan als volgt:
Er zijn soms nogal wat uiteenlopende makers en soms veel markers op 1 plaats. Is er een mogelijkheid dat google maps zelf ziet waar de markers allemaal zijn en dan zelf een zoom en center functie uitkiest (als alle markers in 1 plaats zijn ingezoomd, als er door de hele provincie zijn uitgezoomd).
Bedankt voor het opzoeken, maar de code is helaas niet wat ik bedoel. In de voorbeeld url gebeurt wel wat ik bedoel.
Als je bv. postcode 1225 gebruikt is maps meer ingezoomd dan wanneer je postcode 6336 gebruikt.
Om die autozoom en de auto setcenter in het voorbeeld, dan gaat het om.
Dat wordt gemaakt met het bereik in de code. De code is rechtstreeks van die website omdat ik de website zelf gebouwd heb voor het bedrijf waar ik werk.
bedankt voor je code. Helaas heb ik er niks aan.
Je bekijkt de grootste coordinaat en de kleinste coordinaat en deelt dat door twee. Mijn script werkt zonder coordinaten, maar met geocoding. Ik zoek wel even verder.
var bounds = new GLatLngBounds();
map.setCenter(new GLatLng(0,0),0);
bounds.extend(point);
map.setZoom(map.getBoundsZoomLevel(bounds));
map.setCenter(bounds.getCenter());
var bounds =new GLatLngBounds();
map.setCenter(new GLatLng(0,0),0);
bounds.extend(point);
map.setZoom(map.getBoundsZoomLevel(bounds));
map.setCenter(bounds.getCenter());
Nu bekijkt google maps eerste alle markers en kiest daarna een automatische zoomlevel en een centre zodat alle markers erop staan.