login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

desc limit (Opgelost)

Offline denniseik - 11/07/2008 20:21 (laatste wijziging 11/07/2008 20:22)
Avatar van denniseikLid Ik heb uren besteed aan een pm-systeem, maar nu stuit ik op (waarschijnlijk heel simpel) foutje. Ik kom er niet uit. Ik heb een lijst met ontvangen berichten, maar deze wil ik beperken tot maximaal 10 stuks met DESC LIMIT.

Zonder DESC LIMIT heb ik geen fouten:
  1. $result = mysql_query("SELECT * FROM berichten WHERE verzender='".$_SESSION['gebruiker']."'");

Met DESC LIMIT krijg ik wel een fout:
  1. $result = mysql_query("SELECT * FROM berichten WHERE verzender='".$_SESSION['gebruiker']."' DESC LIMIT 10");

Error: Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/dennisei/domains/molnieuwelingen.gethost.nl/public_html/nieuw/admin/berichten.php on line 180

Misschien ligt het aan de volgorde of iets anders ? Ik hoop dat jullie me antwoord kunen geven. Zelf kom ik er niet uit.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DenMette - 11/07/2008 21:26 (laatste wijziging 11/07/2008 21:27)
Avatar van DenMette PHP gevorderde
  1. $result = mysql_query("SELECT * FROM berichten WHERE verzender='".$_SESSION['gebruiker']."' ORDER BY OP_WAT_JE_WIL_ORDENEN DESC LIMIT 10");
Offline denniseik - 11/07/2008 21:31
Avatar van denniseik Lid  bedankt, het werkt. Order by hoort dus by desc limit. Had ik kunnen weten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s