login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina's voor ingelogden (Opgelost)

Offline jellebrt - 30/06/2008 15:47
Avatar van jellebrtNieuw lid Hey, ik heb een site met een inlogsysteem, nu wil ik bepaalde pagina's zo maken dat alleen mensen die ingelogd zijn die kunnen zien, is daar een script/code voor????

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 30/06/2008 15:49 (laatste wijziging 30/06/2008 16:21)
  1. session_start();// voor het geval je dit nog niet hebt
  2.  
  3. if(!isset($_SESSION)){header('Location: index.php');} //indien niet ingelogd, terug naar index
  4. else{
  5.  
  6. hier je pagina die veilig wilt :)
  7.  
  8. ;}
Offline timmie_loots - 30/06/2008 15:52
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Devioursoul, dat is een vreselijk dom antwoord op een verkeerd gestelde vraag.

Jellebrt, het is in dit geval handig om even rond te kijken bij de tutorials. Je kunt daar meerdere tutorials vinden die je meer vertellen over het maken van dergelijke inlogsystemen. Een prima voorbeeld is de tutorial Loginsysteem, door Murfy.
Offline Martijn - 30/06/2008 15:56 (laatste wijziging 30/06/2008 15:57)
Avatar van Martijn Crew PHP hij zei toch dat ie al een inlog systeem had? dan krijg je dus een sessie. Ben je niet ingelogd, geen sessie, geen pagina. Volgens mij valt dat dom wel mee

edit: Daarbij ben ik met hem in de 'snelvragen', waark ook wat dingetjes had gezegd 
Offline jellebrt - 30/06/2008 16:01
Avatar van jellebrt Nieuw lid ja maar timmie_loots ik heb al idd een inlogsysteem

dus ik moet nog ff een scriptje dat aleen ingleogde die pagina kunnen zien
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s