login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Freehostia MySQL database

Offline jellebrt - 29/06/2008 14:47 (laatste wijziging 29/06/2008 14:50)
Avatar van jellebrtNieuw lid Heey ik heb een grote vraag, ik heb een site met een inlogsysteem, alleen wil ik dus een account aanmaken voor dat inlogsysteem, bijv: username: onzin
apssword: gekheid
alleen dan wil ik nu zoon accje aanmaken in de MySQL database van freehostia, maar ik heb egt geen flauw idee hoe dat in hemelsnaam moet kan iemand me daarbij helpen??
alvast tx 

PS en dan had ik ook een vraagje over paginas die je aleen kunt bekijken as je ben ingelogd, ik heb gehoord dat je dan een stukje code bonvenaan je pagina en onderaan je pagina moet zetten, en dat mensen die dan aleen kunnen zien as se ingelogd zijn, kan iemand me die stukjes code misgien geve??

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 29/06/2008 14:55
Avatar van Wim Crew algemeen kijk eens bij de artikels, daar staat het een aantal x volledig uitgelegd volgens mij...
Offline Cylon - 29/06/2008 14:56
Avatar van Cylon Lid In sql Zit un funcsie Toevoegen Moet je naar tabel gaan van je inlog systeem dan user en dan druk je boven in op toevoegen en dan kan je in vullen je wachwoord en je gebruikers naam en dan kan je als goed is inloggen als het niet gecodeert is met md5

gr lennard
*Warning* Dislextys 
Offline Wim - 29/06/2008 14:58
Avatar van Wim Crew algemeen erm Cylon; ik denk dat hij hier iets meer aan heeft:
http://www.site..._met_MySQL
Offline jellebrt - 29/06/2008 15:21
Avatar van jellebrt Nieuw lid bedankt wimmarien maar ik hoef niet zelf in mijn codee een tabel aan te maken he, dat gaat via phpMyAdmin
Offline Cylon - 29/06/2008 16:16
Avatar van Cylon Lid in phpmyadmin Gaa je naar je tabel en dan naar je colom die je hebt aan gemaakt ik denk dat het user of zoo heet daar klik je dan op dan staat er opven bij phpmyadmin Toevoegen Klikje op
dan komt er un window en daar staat dan username wachwoord dat vul je in dan drukje op start en hij is aan gemaakt en proberen maar

gr Cylon
*warning* Ik ben Dislextys 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.291s