Hej allemaal, sorry voor de rare titel maar ik heb GEEN idee hoe ik dit anders moet noemen..
Ik heb een menu in mijn database staan met (id,naam,stijl,plaats,rechten). Bij het kopje rechten dan gaat het mis. Ik heb een lijstje met menu items op mijn beeld dus bijvoorbeeld:
----------------------------
1,Home,Boven,Iedereen
2,Admin,Onder,Alleen voor admin
----------------------------
En als ik in die lijst dan Alleen voor admin wijzig naar Alleen voor ingelogden dan wijzigt de 1e ook meteen mee.. ik heb wel aparte forms gebruikt en ook als naam "formnaam" . $formnummer; gebruikt.
@djb: Ja dit licht aan plaatscode ;)
@DeviourSoul ik ga het direct bekijken, wel dom van me als dit ook echt zo zou zijn, daarna reply ik weer ;)
// Edit:
Ik heb getest maar hij doet nog steeds niet, het probleem is dat als ik nummer 3 wijzig.. dat alles dan wel doet omdat dat de laatste is.
Als ik nummer 1 wijzig dan wijzigt hij nummer 2 en 3 ook meteen in de waarde van nummer 1.
Ikzelf snap niks meer van het probleem, het lijkt net of hij het soms doet, maar hij doet het dan toch weer niet.. Het lijkt net of hij niet steeds dezelfde fout weergeeft maar dat kan ook aan mij liggen want ik zie het allemaal nogal draaien
Over dat selected is niet zo moeilijk, als je goed kijkt heb ik 2x een <select> en daarbij werkt hij wel
@Ontani, Ik snap je niet helemaal, plaatscode is lastig? hoe wil je het dan?
Edit: Ik heb 3 menu items, als ik bij de 1e de laatste opzie kies (Admin=4) en ik neem bij 2e en 3e iets wat eronder zit dan pakt hij nummer 4, als dat nummer niet hoger is doet hij dat niet.
plaats de code die je nu gebruikt eens op pastebin.be of plaatscode.be de code uit je eerste post zit vol fouten die je er normaal gezien al uitgehaald hebt.
Vol met fouten? behalve dat ik 3 variabeles ge'escaped heb (wat wel werkte) en dat plaatscode alle variabelen niet escaped doet hij gewoon. Ik zal hem even uploaden op pastebin.be: