login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

php AND Mysql in flash

Offline kenzo - 19/04/2008 09:06
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

ik heb nu een langslopende tekst in m'n site met <marquee>tekst</marquee>

Nu loopt dit een beetje hakkelig.

De tekst die er moet lopen heb ik in een database zitten (omdat de tekst gewijzigd moet kunnen worden).

Is het mogelijk om dit mooi in flash te maken (dat hij de tekst uit de database haalt), en misschien als ik er met de muis overga dat het stopt met langsgaan of het heel langzaam nog langs gaat ofzo?

Bedankt alvast!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 19/04/2008 09:11 (laatste wijziging 19/04/2008 09:22)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dit kan sowieso met flash, geen idee hoe. Maar een kameraad van mij heeft ooit eens zoiets gratis gemaakt .
Maar ik denk niet dat je het nog kan vinden.

Daarnaast is dit ook te doen met HTML en Javascript Dus even zoeken. Ik zal ook even zoeken, heb toch niks te doen om 09:11 `s ochtends 

edit
  1. <marquee width="400" scrollamount="5" onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()">lol</marquee>
Offline kenzo - 19/04/2008 09:41
Avatar van kenzo PHP beginner jah, dat met die marquee heb ik ook, maar het loopt niet echt helemaal vloeiend wat met flash wel het geval is.

Alvast bedankt voor de snelle reactie
Offline Kr4nKz1n - 19/04/2008 09:52
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Tja, als die niet vloeiend loopt ligt dat echt aan jouw PC 

Flash kan ook traag lopen hoor 
Offline kenzo - 19/04/2008 09:54
Avatar van kenzo PHP beginner ik heb een logo gemaakt en dat loopt wel vloeiend. (het is veel groter dat wat tekst dus denk dat dat toch beter is?
Offline ikkedikke - 19/04/2008 21:20
Avatar van ikkedikke PHP expert je kan parameters meegeven met flash via html.
Een andere optie is om met ajax je boodschap op te halen.
het voordeel van het laatste is dat je bijv om de 2 minuten de boodschappen kan vernieuwen.
Het voordeel van het eerste is dat het een stuk eenvoudiger is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s