login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Php] Laatste nummers..

Offline Simax - 17/04/2008 19:41 (laatste wijziging 18/04/2008 14:51)
Avatar van SimaxOnbekend Ben een website aan het bouwen voor een nieuw radiozender. Ik ben al weken op zoek naar een script waarmee ik kan weergeven welk nummer er word afgespeeld..

Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt .

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline friko - 17/04/2008 19:49
Avatar van friko Nieuw lid http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=18682

zoiets?
Offline Simax - 18/04/2008 12:39 (laatste wijziging 24/04/2008 10:32)
Avatar van Simax Onbekend Omdat het een beginnende radiozender is, word er nu nog gebruik gemaakt van winamp, maar wil dit in de toekomst uitbreiden tot een compleet radiostation.

Edit
Is het mogelijk om het nummer uit te lezen wat in winamp word afgespeeld? En dit weer te geven op de website..
Offline timmie_loots - 24/04/2008 11:08
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Voor het uitlezen van het huidige nummer moet je niet bij PHP zijn, daar heb je een knappe programmeertaal voor nodig zoals C++/C#. Echter voordat je je daar in hebt verdiept..

Wellicht is het handiger om even rond te vragen (niet in dit topic, het moet in het samenwerken-forum of ergens anders) of er iemand is die het voor je kan maken.

Je kunt ook op de website van winamp kijken of er een uitbreiding is (ik weet niet of winamp dat kent) die het huidige nummer wegschrijft naar een file. In principe is het dan mogelijk om met PHP dat bestand uit te lezen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s