login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Weblog II

Offline Olympischdav - 31/03/2008 17:58
Avatar van OlympischdavNieuw lid Omdat mijn vorige topic op onverklaarbare wijze is verwijdert terwijl het helemaal niet bij samenwerken hoort nogmaals:

Als ik een site wil maken waarbij mensen zelf een soort blog kunnen openen en beheren, is dit nou iets wat heel erg moeilijk is om te maken (denk aan php opleiding) of zijn hier wel standaard scripts voor

voor alle admins en betweters:
Dit is geen oproep dit is een vraag

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nielsvdwal - 31/03/2008 18:10
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde wat vind jij moeilijk? als je goed php kan is het minder moeilijk dan als je nog niks kan.. als je nog niet eens een inlogsysteem kan maken dan zou je hier nog niet eens over na kunnen denken.. dan zou je een script moeten laten maken.. en dan zou het bij samenwerken horen..
Offline zointer - 31/03/2008 18:11 (laatste wijziging 31/03/2008 18:16)
Avatar van zointer HTML gevorderde Daar zijn standaard scripts voor die je kan downloaden al dan niet betalend/gratis, maar je kan ook zelf maken dat hangt natuurlijk af van je eigen kunnen, of het moeilijk is of niet kunnen wij niet over oordelen;-)

edit: typo

edit: en vorig topic is niet verwijderd maar slotje op
Offline Olympischdav - 31/03/2008 18:20
Avatar van Olympischdav Nieuw lid nee oke maar het is dus niet zo "hoogstaand" dat je zon php opleiding nodig hebt he? dat begrijp ik goed toch
Offline ikkedikke - 31/03/2008 23:19
Avatar van ikkedikke PHP expert Als je net begint zeg ik: stoppen en omdraaien.
Als je er al wat verstand van hebt, of een jaar de tijd hebt om het serieus in gebruik te nemen, is het best te doen!
Offline TotempaaltJ - 01/04/2008 14:13 (laatste wijziging 01/04/2008 14:14)
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Hmm, je kan wordpress integreren in je eigen website!
http://wordpress.org/download/ Moet je maar even kijken... 

Edit: Wraah!! url-bb-ding werkt niet!!
Offline nemesiskoen - 30/04/2008 17:09
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Eigenlijk is dit helemaal niet moeilijk als je een webscripttaal beheerst. Steek hier wat tijd in en je gaat zien dat het loont!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s