login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Problemen met Function.session-start

Offline jbworks - 10/03/2008 20:17
Avatar van jbworksNieuw lid Wie kan mij aub helpen.. ik probeer joomla te installeren en geeft volgende foutmelding wanneer ik probeer toegang te krijgen tot mijn joomla index.php pagina

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/jbworks/public_html/joomla/configuration.php:105) in /home/jbworks/public_html/joomla/offline.php on line 25

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/jbworks/public_html/joomla/configuration.php:105) in /home/jbworks/public_html/joomla/offline.php on line 25

wat kan ik hier aan doen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline mebus - 10/03/2008 20:20
Avatar van mebus Nieuw lid Er is output voor de functie.. Daarom krijg je die warning.. Je kan dit het beste op lossen door de output voor de functie session_start weg te halen.

Session_start dus helemaal boven aan je bestand plaatsen.
Offline finduilas - 10/03/2008 20:20
Avatar van finduilas PHP gevorderde
  1. <?php

Ergens bovenaan?
Offline mebus - 10/03/2008 20:27
Avatar van mebus Nieuw lid @finduilas, dat is maar een vieze oplossing gewoon voor zorgen dat er voor session_start geen output is.. Zo moeilijk is dat nouw ook weer niet
Offline jbworks - 10/03/2008 20:37 (laatste wijziging 10/03/2008 20:41)
Avatar van jbworks Nieuw lid ik kan nergens geen output vinden in die php.. dat is et em just..

session_name( md5( $mosConfig_live_site ) );
session_start();

als ik de session_start weg haal is de commentaar ook weg maar dan geeft hij weer dat database offline is... www.jbworks.be/joomla
Offline mebus - 10/03/2008 20:46
Avatar van mebus Nieuw lid session_start();
session_name( md5( $mosConfig_live_site ) );

?
Offline jbworks - 10/03/2008 20:57
Avatar van jbworks Nieuw lid ja staat zo in die offline.php snap er de balle van
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.232s