Onbekend |
|
Ik heb een poll gemaakt. De stemmen en ipadressen worden opgeslagen in een database, zodat er per ipadres 1x gestemd kan worden.
include "config.php";
$vraag = "Wat zou u vinden van een webshop(online bestellen)?";
$antwoorden = array($antwoord1 = "Absolute aanrader",
$antwoord2 = "Interessant",
$antwoord3 = "Geen interesse",
$antwoord4 = "Niet nodig");
$ipadres = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];
if(!isset($_POST["stemmen"]))
{
echo $vraag;
echo "<form action=\"\" method=\"post\">";
foreach($antwoorden as $antwoord)
{
echo "<label for=\"{$antwoord}\">{$antwoord}</label>";
echo "<input id=\"{$antwoord}\" name=\"antwoord\" type=\"radio\" value=\"{$antwoord}\"> <br/>";
}
echo "<input name=\"stemmen\" type=\"submit\" value=\"Stemmen\"/>";
echo "</from>";
}
else
{
mysql_query("INSERT INTO poll('ipdres','antwoord') VALUES('".$ipadres."','".$_POST["antwoord"]."')");
print "Stem word verwerkt.";
}
include "config.php"; $vraag = "Wat zou u vinden van een webshop(online bestellen)?"; $antwoorden = array($antwoord1 = "Absolute aanrader", $antwoord2 = "Interessant", $antwoord3 = "Geen interesse", $antwoord4 = "Niet nodig"); $ipadres = $_SERVER["REMOTE_ADDR"]; if(!isset($_POST["stemmen"])) { echo "<form action=\"\" method=\"post\">"; foreach($antwoorden as $antwoord) { echo "<label for=\"{$antwoord}\">{$antwoord}</label>"; echo "<input id=\"{$antwoord}\" name=\"antwoord\" type=\"radio\" value=\"{$antwoord}\"> <br/>"; } echo "<input name=\"stemmen\" type=\"submit\" value=\"Stemmen\"/>"; } else { mysql_query("INSERT INTO poll('ipdres','antwoord') VALUES('".$ipadres."','".$_POST["antwoord"]."')"); print "Stem word verwerkt."; }
Nu zou ik graag de resultaten weergeven als men al heeft gestemd.
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt .
|