login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Unlink bestanden van allerlei extensies (Opgelost)

Offline dkoadmin - 24/02/2008 18:40
Avatar van dkoadminNieuw lid De code is bijna volledig overgenomen van Bremskie. Ik krijg het echter niet aan het werk om mijn website. Waar kan het probleem liggen?
Ik zou een stukje code willen hebben waardoor gebruikers via checkboxes kunnen selecteren wat ze willen verwijderen. De bestanden moeten niet enkel verwijderd worden uit de database maar ook effectief van de server. Indien je dus een andere code hebt die dit doet, mag je me die ook laten weten.  
[plaatscode=php]
http://www.plaatscode.be/5760/

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DMM - 24/02/2008 19:36
Avatar van DMM PHP beginner Waar situeert het probleem zich precies? Is het enkel bij die extensies?
Offline dkoadmin - 24/02/2008 22:09 (laatste wijziging 25/02/2008 10:33)
Avatar van dkoadmin Nieuw lid Het probleem is. Het script verwijdert alles netjes uit de databank. De bestanden worden echter niet gewist. Ook niet die met de extensie txt.
Ik heb de code nog licht aangepast.
http://www.plaatscode.be/5769/

Hoe kan ik dit oplossen?

Iemand een voorstel?
Offline nathanael - 25/02/2008 16:55
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
hoe worden de bestanden opgelsagen in je DB? met extensie erachter of zonder?
Offline DMM - 25/02/2008 17:08
Avatar van DMM PHP beginner Die echo als controle moet je niet uitvoeren. Kijk ook eens of de bestanden in je tabel met of zonder extensie worden opgeslaan. Misschien moet je ook het volledig pad geven.
Offline dkoadmin - 26/02/2008 21:20
Avatar van dkoadmin Nieuw lid Het is ondertussen opgelost. Ik had namelijk een heel belangrijk deel over het hoofd gezien. het lag dus niet aan mijn script maar aan het feit dat ik geen rechten had toegekend op de server. Wel schrijfrechten maar geen modify rechten en daardoor liep het mis bij de unlink functie.

Hartelijk dank voor de hulp.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.491s