login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

reg script (Opgelost)

Offline larssy1 - 23/01/2008 10:26 (laatste wijziging 23/01/2008 10:30)
Avatar van larssy1MySQL beginner Hoi mensen,

Ik ben bezig met mijn site, en nou heeft tomie9 voor mij zo'n reg script gemaakt. Nu heb ik al wat data toegevoegd, en wat tabel namen veranderd naar mijn eigen, maar nu heb ik 2 problemen.

1. Ik snap niet wat er met alle tabellen word bedoelt, (dit zal tomie9 zelf even tegen mij moeten zeggen)
2. Ik krijg een error.

Nou de error is deze:
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /mounted-storage/home75b/sub009/sc43064-QYEE/www/reg.php on line 11

Ik heb het opgezocht op google, maar geen goede oplossing gevonden, nu hoopte ik dat misschien jullie mij konden helpen.

1. //Mijn database tabellen://
  2. id
  3. username
  4. password
  5. ip_number
  6. email
  7. first_name
  8. last_name
  9. sex
  10. prof_image
  11. interests

De url naar de reg script zelf:
http://www.plaatscode.be/5184/

Mvg
Larssy1

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 23/01/2008 10:32
Avatar van marten Beheerder Je haalt de variabelen niet goed uit de strings. Een string in de query moet tussen ' ' staan. Dat heb je geprobeerd maar dat is niet goed gegaan.

dus bv:

1. WHERE username = '" .$username. "'

en niet

1. WHERE username = "'.$username.'"

zie je het verschil?
Offline larssy1 - 23/01/2008 10:35 (laatste wijziging 23/01/2008 12:11)
Avatar van larssy1 MySQL beginner Ja, de " en de ' omgekeerd.. eerder had ik dit wel gezien,, amar nu heb ik een tijdje niet gescript, en ben de details nogal verleerd maar ik ga weer vol aan de slag,, dus hoop het wel op te lossen ;)

Ik zal alleen jammer genoeg even moeten wachten tot 12uur,, dan ga ik even snel naar huis eten,, en dan weer terug naar school xd heb maar half uur pauze,, dus moet me wel haasten xD

Maar mocht het niet lukken dan hoor je het nog van me,, ik heb heel de middag technologie, dus zit telkens op de computer ;) en af en toe een keertje kijken kan geen kwaad ;)

EDIT..
Ok hij werkt nu,, maar het was niet het soort script dat ik vroeg 
Offline cyberninjah - 23/01/2008 21:50
Avatar van cyberninjah Lid Reg Script lijkt mij genoeg zeggen toch ?

Een Script om iets te registeren members,of iets anders ofzo 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s