login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

toepassing admin op sommige tabellen?

Offline keesgerbers - 18/12/2007 16:33
Avatar van keesgerbersLid Hallo mensen,

Ik ben bezig met een club pagina, maar hier moeten de trainers hun eigen team kunnen bewerken. nu vraag ik mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken.
de bedoeling is dus dat de trainers alleen hun team zien.
en alle teams staan in 1 tabel in de database.

ik dacht aan iets van:
  1. SELECT id, team, spelers, foto, volgende_wed, stand, extra, contact FROM teams WHERE trainer=$id_trainer

maar tot nu toe werkt het nog niet echt goed, dus misschien zijn er betere manieren om dit op te lossen

Groetjes Kees Gerbers

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SilVeX - 18/12/2007 16:38 (laatste wijziging 18/12/2007 16:38)
Avatar van SilVeX HTML beginner heeft het er niet mee te maken dat hij je je trainer niet ophaald uit de tabel teams?

1. SELECT id, team, spelers, foto, volgende_wed, stand, extra, contact, trainer FROM teams WHERE trainer=$id_trainer
Offline DMM - 18/12/2007 16:44
Avatar van DMM PHP beginner Ik zou gebruik maken van 2 tabellen:
- Eén met de namen van de trainers (elke trainer heeft een eigen id)
- Eén met het team, de spelers, de foto's,... Ook is er een veld waar het id van de trainer instaat

Als een trainer inlogt, haal je zijn id op. Vervolgens haal je de rij uit de andere tabel op met desbetreffend id.
Offline keesgerbers - 20/12/2007 20:35
Avatar van keesgerbers Lid @DMM bedankt voor je idee, het werkt goed ,
ik moet alleen nog wat verzinnen voor de admins aangezien zij wel alles mogen zien/bewerken
Offline thomasje - 20/12/2007 21:07
Avatar van thomasje MySQL beginner Ik zou dan gewoon een overzicht maken van de trainers en als ze daarop klikken het geen zien wat de trainers zien na het inloggen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.228s