login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

where = and (Opgelost)

Offline strikedancer - 12/12/2007 22:44 (laatste wijziging 12/12/2007 22:46)
Avatar van strikedancerOnbekend Plaatscode: 4450

hoi ik zit met een fout en ik denk dat het om regel nummer 336 gaat

want hij laat gewoon regel 347 tot met 380 zien.

ik ben zelf al 2 uur aan het knutsellen en aan het speuren maar kom er niet aan uit

1. $test = mysql_query ("SELECT * FROM vote WHERE stemmer = '".$data1['name']."' AND ontvanger = '".$data['name']."' ORDER BY id DESC LIMIT 0,1") or die("20: ".mysql_error());
  2. $data2 = mysql_fetch_assoc($test);

ik denk dat in dit stukje iets mis gaat want als ik op mn eigen profiel kom waar ik al op gestemd heb krijg ik toch nog de vote functie te zien terwijl ik dan het aantal sec moet zien wat ik moet wachten

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 12/12/2007 22:46

Crew algemeen
Wat doet ie niet?
Wat doet ie wel?
Wat is je fout?
Wat verwacht je dat er gebeurd?
Offline strikedancer - 12/12/2007 22:49 (laatste wijziging 12/12/2007 22:53)
Avatar van strikedancer Onbekend nou wat ik dus verwacht is als ik in een table in mysql staat

id (1)
stemmer (strikedancer)
ontvanger (strikedancer)
tijd (time van 5 min geleden)

dat hij niet weer de vote script laat zien maar hoevel sec ik nog moet w8

ik denk dat ik al weet waar de fout zit en dat is namelijk met de $_SESSION['user_id']
want deze pagina is niet beveilicht kan dat daar mee te maken hebben
Offline timo - 12/12/2007 22:53
Avatar van timo PHP ver gevorderde $data1['name'] gebruik je, gebruik $data1['id'] en time()-300
Offline strikedancer - 12/12/2007 22:59
Avatar van strikedancer Onbekend nou ik ben er al achter waar de fout zit en dat zit in dit stuk

1. $select1 = mysql_query ("SELECT name FROM phpmylogon WHERE id = '".$_SESSION['user_id']."'") or die("14: ".mysql_error()); //selecteer de naam van de afzender
  2. $data1 = mysql_fetch_assoc($select1);
  3.  
  4. echo $data1['name'];

en hij pakt hem niet vanwege de $_SESSION['user_id'] die ik op vraag omdat deze pagina niet beveiligt is.

is daar mis een andere oplossing voor
Offline ranco - 12/12/2007 23:13
Avatar van ranco PHP gevorderde De pagina is niet beveiligd...
Ik neem aan dat je hiermee bedoeld dat een bezoeker niet hoeft in te loggen om deze pagina te kunnen zien?

Dan zal je inderdaad met bijvoorbeeld ipadressen moeten gaan werken. Deze sla je op na een vote, en voor iedere vote controleer je of het ipadres van de bezoeker al in de tabel staat.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s