login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

MySQL Editor

Offline NL7425GH - 29/11/2007 15:32
Avatar van NL7425GHNieuw lid Ik zie bij downloads nergens een MySQL Editor staan (voorzover ik kan zijn), mijn vraag is dus; wie heeft een goede MySQL editor en heeft een downloadlink voor me?

Mvg,

Kevin

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 29/11/2007 15:38
Avatar van marten Beheerder Navicat van Premiumsoft
Offline delta_004 - 29/11/2007 15:40
Avatar van delta_004 Onbekend Mag ik vragen wat een mysql editor is? Gewoon een proggie dat je querys maakt...?
Offline Mad_Mike - 29/11/2007 15:43
Avatar van Mad_Mike PHP beginner als je een web based admin tool wilt zou ik phpmyadmin aanraden. Deze is voor zover ik weet ook de meest gebruikte web admin tool voor MySql 
Offline marten - 29/11/2007 15:45
Avatar van marten Beheerder maar niet de beste. Navicat is de beste
Offline Gerard - 29/11/2007 16:37
Avatar van Gerard Ouwe rakker "De beste" is natuurlijk een opvatting en geen feit. Er zijn verschillende tools om MySQL te beheren en het is maar net wat je wilt doen. Ik vind persoonlijk de standaard MySQL administrator ook best fijn werken. Heb zelf ook vaker met Navicat gewerkt en vind het niet ideaal wanneer ik databases wil repliceren naar een andere server, het gebeurt nog wel eens dat hij de hik krijgt en het maar voor gezien houdt.

Maar in mijn optiek kan je het beste gaan voor phpMyAdmin wanneer je web-based wilt. MySQL Administrator wanneer je puur gaat voor het beheer van je MySQL service en Navicat wanneer je de databases op een overzichtelijke manier wilt beheren, inclusief de content.
Offline marten - 29/11/2007 16:55
Avatar van marten Beheerder Tuurlijk is de beste een opvatting / mening. Maar als je veel verschillende databases hebt dan ga ik sowieso voor Navica.
Offline Gerard - 29/11/2007 17:17
Avatar van Gerard Ouwe rakker De reden dat ik erop reageerde had ermee te maken dat Mike oprecht de opmerking plaatste dat phpMyAdmin de meest gebruikte tool is om een mysql database te beheren middels een web omgeving.

Jij maakt daar heel resoluut een 1-regel reply met "maar niet de beste. Navicat is de beste". Dat is eigenlijk appels met peren vergelijken omdat Navicat niet web-based is. Uit de topic-start wordt niet precies duidelijk wat de TS wil, maar het lijkt er inderdaad op dat hij gewoon een programma wil en geen web-based omgeving. Toch vond ik je reply er één waarin je compleet je eerdere reply verdedigde, dat jij vind dat Navicat de beste is.

Alle respect natuurlijk voor je mening, maar wanneer iedereen maar on beargumenteerd zijn favo proggie gaat neerknallen heeft de topic-starter er totaal niets aan.
Offline ranco - 29/11/2007 17:38
Avatar van ranco PHP gevorderde Ikzelf gebruik ook Navicat, en van alle tools die ik gebruikt heb vind ik dit persoonlijk ook de beste. Maar het blijft een kwestie van smaak.

PhpMyAdmin wordt bijna overal gebruikt als het inderdaad gaat om online editors.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s