Vanuit een website wil ik een databank aanroepen maar ik krijg steeds de melding Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/pcvmoors/public_html/archief.php on line 45
Het betreffen nieuwsberichten die ik in een SQL- databank heb opgeslagen. Gezien ik die ';' in lijn 45 niet vind, kom ik hier ten rade...
Bijna doch nog een foutmelding
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pcvmoors/public_html/archief.php on line 39
(zie ook : www.pcvmoorsele.be/archief.php )
De include('inc.php') heb ik eruit gehaald
Raar want ik heb een db 'nieuws' aangemaakt in SQL met de rijen nws_id, type, datum, onderwerp, text
Er werd een databank "archief" aangemaakt met een tabel "nieuws". Die tabel bestaat uit 5 velden ttz: nws_id, type, datum, onderwerp, text
Aan de databank "archief" is één gebruiker gekoppeld namelijk "jdk" die alle rechten heeft.
De inc.php ziet er dan als volgt uit:
<?
$db = "pcvmoors_archief";
$link = mysql_connect("localhost", "pcvmoors_jdk");
?>
1. Als ik inc.php wijzig dan krijg ik volgende melding:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pcvmoors_jdk'@'localhost' (using password: NO) in /home/pcvmoors/public_html/inc.php on line 3
Access denied for user 'pcvmoors_jdk'@'localhost' (using password: NO)
2. Als ik regel 43 van archief.php wijzig dan krijg ik:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pcvmoors_jdk'@'localhost' (using password: NO) in /home/pcvmoors/public_html/inc.php on line 3
Nieuws van DZ Moorsele
Alles wat we ooit op het internet plaatsten en wat betrekking heeft op Para Centrum Vlaanderen, DZ Moorsele, is hier terug te vinden.
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pcvmoors_jdk'@'localhost' (using password: NO) in /home/pcvmoors/public_html/archief.php on line 43
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pcvmoors/public_html/archief.php on line 43