HTML interesse |
|
Ik heb 2 tabellen voor banners, de ene heet as_banner en ander heet as_koppelbanner.
Omdat er verschillende pagina's (locaties) zijn wil ik dat de beheerder per locatie een ander banner kan opgeven. Dus 1 bepaald banner kan op verschillende locaties/pagina's zoals 1, 3, 5 etc. Daarnaast zijn er een 5tal groepenpagina's, als een banner WEL in een groepenpagina (=1) staat kan hij ook in pagina product (=2) staan. Als een banner NIET in een groepenpagina staat kan hij ook niet in pagina product staan OOK ALS hij op een productpagina is toegevoegd. Mijn tabellen zien er zo uit:
as_banner
id | titel | afbeelding
------------------------
1 ap ap.jpg
2 kl kl.jpg
3 wef wef.jpg
4 ieu ieu.jpg
as_koppelbanner
id | banner | locatie | positie
----------------------------------
1 1 1 2
2 2 1 1
3 1 2 3
4 2 2 2
5 3 2 4
6 4 2 1
as_banner id | titel | afbeelding ------------------------ 1 ap ap.jpg 2 kl kl.jpg 3 wef wef.jpg 4 ieu ieu.jpg as_koppelbanner id | banner | locatie | positie ---------------------------------- 1 1 1 2 2 2 1 1 3 1 2 3 4 2 2 2 5 3 2 4 6 4 2 1
Je zult nu dus zien dat kl boven ap staat in de groepenpagina (locatie = 1).
Maar in de productenpagina (locatie = 2) zul je zien dat wef en ieu niet erbij staan, omdat deze ook niet zijn opgenomen in de groepenpagina. Je ziet op de groepenpagina kl boven ap staan.
Ok.. dit moet dus gebeuren, maar met mijn onderstaande code sorteerd hij niet op positie. Ik heb geprobeerd ASC naar DESC te veranderen, maar ook dan blijft hij ongesorteerd. De positie die hij geeft kan ik ook nergens afleiden waarom hij het zo gepositioneerd heeft.
Iemand die het probleem ziet?
http://www.plaatscode.be/4152/
|