login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Website Roadmap programma?

Offline Guardian - 13/11/2007 16:16
Avatar van GuardianNieuw lid Hallo allemaal,

Ik vraag me af of dit bestaat (zoniet, hoe jullie dit doen).

Voordat ik aan een nieuwe website begin wil ik altijd graag een soort van 'plan' maken.

Nu doe ik dit altijd ja...in mn hoofd zeg maar.

Nu begin ik meer en meer met derden samen te werken en zou ik dit dus graag via een programma of iets dergelijks doen.

HOe doen jullie dit?

Ik heb het dus over een programma waarin je alle paginas kan voorstellen met hun formulieren, variabelen, functies etc....

Alvast bedankt weer! 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 13/11/2007 16:25
Avatar van Stijn PHP expert Je neemt een blad papier en begint een structuur neer te pennen. Misschien enkele pagina's in detail. Ik typ dat neer in een tekst editor. Classes kan je maken met UML.
Offline marten - 13/11/2007 16:31
Avatar van marten Beheerder Visio photoshop
Offline Gerard - 13/11/2007 17:00
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik maak altijd gebruik van de functionaliteiten van assembla.com voor mijn project management. Ik maak daar voor elke opdracht een space aan en vraag gelijk svn repository en Trac aan.

Daarna maak ik verschillende wiki pagina's met daarop de functionele eisen van bepaalde onderdelen van de website. Die vertaal ik dan weer naar tickets die ik weer aan een milestone hang. Op die manier heb ik dus een volledige roadmap.
Offline Guardian - 13/11/2007 17:10
Proximus schreef:
Ik maak altijd gebruik van de functionaliteiten van assembla.com voor mijn project management. Ik maak daar voor elke opdracht een space aan en vraag gelijk svn repository en Trac aan.

Daarna maak ik verschillende wiki pagina's met daarop de functionele eisen van bepaalde onderdelen van de website. Die vertaal ik dan weer naar tickets die ik weer aan een milestone hang. Op die manier heb ik dus een volledige roadmap.

Klinkt heel goed...
Heb je ergens een voorbeeldje proximus waar ik eens mag komen op piepen?

Dank u !
Offline Gerard - 13/11/2007 17:21
Avatar van Gerard Ouwe rakker Het is gratis dus ik zou zeggen meld je gewoon even aan en probeer het uit. Met 5 minuten zit je al te werken 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s