login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gez: scripter voor Mollie systeem

Offline micasa001 - 30/10/2007 20:45
Avatar van micasa001PHP interesse Voor mijn website: http://www.gangsterteam.com/

Ben ik op zoek naar een scripter welke het volgende voor mij kan maken:

* Een bel systeem met ondersteuning van Mollie ( mollie.nl ) waar bezoekers kunnen bellen voor game credits. Deze game credits dienen per game te worden bijgeschreven. De verdiensten van ieder gesprek moeten als volgt verlopen:

Beller 1 wordt bijgeschreven op Mollie ID 1.
Beller 2 op ID 2.
Beller 3 op ID 1.

Nou is het zo dat mijn website het voor iedereen mogelijk maakt om zijn eigen crime game te starten. De beheerder van iedere account ( eigen website ) moet dan ook zijn eigen Mollie ID kunnen invoeren in de admin opties.

Op deze wijze zou het bel systeem dus per game account moeten kunnen verschillen, maar standaard moet er 50% altijd op mijn eigen standaard Mollie ID worden overgemaakt.

Wellicht een niet al te duidelijke omschrijving maar ik hoop dat het deels duidelijk is, voor meer informatie kunt u contact opnemen via PM.

Graag hoor ik uw leveringstijd en vraagprijs.

Alvast bedankt,

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 30/10/2007 20:46
Avatar van marten Beheerder samenwerken http://www.site...amenwerken
Offline Martijn1989 - 30/10/2007 20:50
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde In de database zetten per gebruiker, welke username deze als laatst heeft gebruikt en dan :

1. <?php
  2. $select = mysql_query("SELECT `laatstebel`,`mollie_id` FROM `gebruikers` WHERE `websiteid` = '". $webvsiteid ."' LIMIT 1") or die (Mysql_Error());
  3.  
  4. $object = mysql_fetch_assoc($select);
  5. if($object['laatstebel'] == "micasa001") { $mollie_id = $object['mollie_id']; } else { $mollie_id = "micasa001"; }
  6.  
  7. //Kijken of het belletje is gelukt :)
  8.  
  9. //mysql_update
  10. ?>
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s