login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

lijst oproepen via checkbox

Offline kenzo - 23/10/2007 09:18
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

Ik heb een aantal categorieen in de database:

cms_pro_producten (hierin staan de producten)
cms_pro_cats (hierin staan de categorieen)
cms_pro_soort (hierin staan de soorten per categorie).

Ik heb een bestelsysteem gemaakt, en als ik bijvoorbeeld een auto toevoeg, voeg ik die in in de categorie Auto=1

Nu loopt de auto op LPG dus wil ik bij soort LPG hebben.

Als ik dan de producten wil zien voeg ik in de tabel cms_producten bij categorie=1 en soort=LPG.

Dit alles heb ik goed, maar nu wil ik een productenlijst kunnen uitprinten per categorie en soort.

Ik heb alle categorieen onder elkaar staan, met daaronder de soorten.

(zoals hier: http://kenzo.x1...nlijst.php)

Hoe kan ik nu makkelijk laten zien waar ik een checkbox heb aangevinkt om dat te laten printen? (zonder zelf de code te nemen: als vakje 1 is aangevinkt moet hij deze code laten zien etc...)

PS: Van de auto's was maar een voorbeeld om het duidelijker te maken 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pellens - 23/10/2007 12:17
Avatar van Pellens PHP interesse Dus je hebt een lijst met voor elke rij een checkbox, en als je die checkbox klikt wil je de "code" zien of hoe bedoel je?
Offline kenzo - 23/10/2007 12:19
Avatar van kenzo PHP beginner jah, als je het voorbeeld bekijkt zie je allemaal categorieen met subcategorieen.

Als ik voor bijvoorbeeld de auto klik moeten alle checkboxen aangevinkt worden (doet hij bij 1, maar bij de 2e niet meer).

Als ik dan onder op verzend klik wil ik inderdaat daarvan de code zien... (dat moet namelijk uitgeprint worden, maar dat weet ik wel hoe ik dat moet maken).

Ik zit alleen met de id's per subcategorie, en de checkboxen.
Offline Ibrahim - 23/10/2007 13:04
Avatar van Ibrahim PHP expert ik zie bij je link alleen staan, u bent niet ingelogd
Offline kenzo - 23/10/2007 13:30
Avatar van kenzo PHP beginner sorry,

hier staat hij...

http://kenzo.x1...r/test.php
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s