login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dataverkeer meten.

Offline superlol - 17/10/2007 15:26
Avatar van superlolPHP interesse Hey

Ik denk dat mijn hoster de dataverkeer verkeerd meet(ongeveer 2x zo veel), ze hebben ook een eigen admin panel dus...
Dus ik zoek iets waarmee ik mijn gebruikte dataverkeer kan zien, een script of dergelijke.
Weet iemand waar ik dit kan vinden of een andere manier?

Bvd

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mad_Mike - 17/10/2007 15:32
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Hoe kom jij erbij dat ze 2x zoveel berekenen? Ik weet niet zo 1 2 3 een mogelijkheid om het zelf te berekenen, maar ben wel benieuwd hoe jij erbij komt dat wat hun berekenen 2x zoveel is
Offline superlol - 17/10/2007 15:33
Avatar van superlol PHP interesse Want bij mijn vorige hosting provider, had ik zelfs nog meer bezoekers, daar hadden ze AWSTATS, daar kreeg ik te zien rond 2GB/dag.
En daar hadden ze ook nog Directadmin, dus ik vertrouw die wel beter.
Mijn huidige hosting provider heeft een eigen admin panel, en deze geeft 2x zoveel aan, welke zou jij geloven 
Offline Giant - 17/10/2007 15:35
Avatar van Giant PHP beginner cPanel 
al sinds ik met webdesign ben begonnen had ik een host met cPanel,
en cPanel heeft me nog nooit iets fout laten zien 
Offline Mad_Mike - 17/10/2007 15:36
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Weet niet wat de content van jou website is, maar kan ook zijn dat men via andere sites naar bestanden linken die bij jou gehost zijn. Dat zijn dus geen page visits, maar wordt wel mee berekend als traffic.

Misschien dat iemand hier weet om zelf iets te 'installeren' om zo het data verkeer te monitoren, maar ik zou dat niet weten.

Kan het alleen bijna niet geloven dat ze zo'n grove fout al dan niet bewust maken bij je nieuwe hosting.
Offline superlol - 17/10/2007 15:38 (laatste wijziging 17/10/2007 19:32)
Avatar van superlol PHP interesse Dat lukt denk ik niet, want hotlink protection staat aan, via htaccess
Offline Rens - 17/10/2007 19:51

Crew algemeen
Installeer AW Stats op je eigen stukje ruimte...?
Offline superlol - 17/10/2007 20:25
Avatar van superlol PHP interesse Moet je daar geen server-rechten ofzo voor hebben dan?
Offline Rens - 17/10/2007 20:27

Crew algemeen
Zoek op google naar AW Stats en kijk hoe het zit?
Of tewel:
Probeer het uit.
Offline superlol - 19/10/2007 19:50
Avatar van superlol PHP interesse Nee, het werkt niet 
Offline nathanael - 20/10/2007 20:01
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
gebruik je niet veel je email, ftp of andere app's die vanaf de host worden gebruikt...

bij de een (hosting) telt hij nl al het dataverkeer en bij de ander (hosting) alleen de web-statistieken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s