login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Email blokkeerd plaatjes

Offline kenzo - 08/09/2007 12:30 (laatste wijziging 08/09/2007 12:57)
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

Heb een nieuwsbrief systeem, maar als ik html gebruik met plaatjes blokkeerd hotmail bijvoorbeeld alle plaatjes, terwijl ik wel vaker mails krijg met plaatjes.

Dit is de code:

http://www.plaatscode.be/6541/

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 08/09/2007 13:00
Avatar van Koen PHP expert Volgens mij kan je dan beter die plaatjes als bijlage meesturen..
Offline kenzo - 08/09/2007 13:01
Avatar van kenzo PHP beginner maar ik wil wel graag een mooie opmaak (het is als nieuwsbrief voor nieuwe producten)...

Offline Koen - 08/09/2007 13:07
kenzo schreef:
maar ik wil wel graag een mooie opmaak (het is als nieuwsbrief voor nieuwe producten)...

Als je die nieuwsbrief gebruikt voor alleen maar nieuwe producten, dan kan je de standard layout van die email toch gewoon al maken en die afbeeldingen meesturen en daarna met een PHP.net: while de laatste nieuwe producten MySQL.com: selecteren en bij in de mail zetten?
Offline kenzo - 08/09/2007 13:12
Avatar van kenzo PHP beginner wil ik ook, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen...

de standaart opmaak kan ik al maken, en hij moet gewoon bijvoorbeeld 15 nieuwe dingen erin toevoegen (wil ik via php dat hij dat uit de database selecteerd).

Ik weet alleen niet hoe ik die opmaak in php moet maken zodat hij overal goed de nieuwsbrief laat zien (met plaatjes)
Offline Koen - 08/09/2007 13:13
Avatar van Koen PHP expert Is het je bedoeling plaatjes door te sturen van die producten zelf, of alleen plaatjes voor de lay-out?
Offline kenzo - 08/09/2007 13:14
Avatar van kenzo PHP beginner allebij...

ook plaatjes van de producten, en ook plaatjes van de layout
Offline Koen - 08/09/2007 13:20
Avatar van Koen PHP expert Dan kan je beter voor je zelf even uitzoeken hoe je afbeeldingen met een mail meezend..
hier is iig een topic met hetzelfde probleem:
http://www.site..._verzenden
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s