Ik ben met een forum bezig, alleen heb ik een probleem. Ik wil dat als er gereageerd wordt in een topic dat dit topic weer bovenaan komt. Alleen de reactie's worden in de table "reactie" geplaatst en de topic + firstpost in table "topic".
met een join? en dan op reacties.postdate sorteren en een GROUP BY gebruiken. Als je nu in de tut sectie gaat kijken en een beetje probeert kom je er vast en zeker uit
Al die spellingsfouten die titjes heeft aangeduid, wat is daar allemaal fout aan? Het is toch EEN forum? En je mag een zin toch met Ik beginnen. Of heeft titjes het al verbeterd? Waarschijnlijk wel.
Al die spellingsfouten die titjes heeft aangeduid, wat is daar allemaal fout aan? Het is toch EEN forum? En je mag een zin toch met Ik beginnen. Of heeft titjes het al verbeterd? Waarschijnlijk wel.
Was me ook opgevallen
titjes schreef:
Alles wat in het vet staat zijn spellingsfouten of foute constructies; Let hier in het vervolg op!
Vermeld nergens dat deze zijn verbeterd?
Zegt enkel dat deze fout zijn.
Hij heeft ze ook verbeterd. Alles wat hij vetgedrukt heeft, heeft hij ingevoegd of gewijzigd (bijvoorbeeld een hoofdletter aan het begin van de zin). Lijkt me logisch toch?
Maarja, daar gaat dit topic niet over.
Inderdaad, alles wat in dik staat had ik al verbeterd. Er waren schandalige fouten terwijl het in de regels staat om AN te gebruiken! Nu terug ontopic...