Hey ik ben bezig met me game.. maar ik krijg de statistieken (ledenlijst) niet goed
Ik heb 10leden,, maar alle leden zijn op rank 1, en hij wilt de alliantie niet weergeven waar de leden inzitten,, er zijn 2leden die een alliantie hebben.
weet iemand wat ik hier fout doe? en zou je me misschien kunnen uitleggen wat ik dan precies moet veranderen,, of zou je het zelf kunnen veranderen??
Kom op larssy, dit zijn de basis foutmeldingen. Er staat eigenlijk het volgende:
PHP kon het bestand niet goed uitlezen, want er zat wat fout in de syntax. Dan staat er netjes bij dat de "?" nog niet verwacht wordt en dat PHP eigenlijk een ")" verwacht had. Ga je kijken op lijn 88. zie je dit stukje:
Hey.. wordt empty wel gesloten? nope, ow.. dus daar moest nog een ). Ja, netzoals ons netjes werd verteld in de foutmelding. Dus je krijgt dan deze code (ik heb de haakjes rondom wat er geecho't moest worden verwijderd, deze zijn namelijk niet nodig).
sorry ben de laatste foutjes in dit script aan het verbeteren
edit
uhm.. waarom geeft hij alleen maar de 2members weer met een guild,, en hij geeft niet eens de guild weer..
Edit2
Uhm, ik ben zover gekomen met mijn eigen script dat hij alle members weergeeft met een goeie ranking,, en als die gene in een alliantie zit dat hij het alliantieid weergeeft.. kan iemand dit fixe dat hij de ally_tag weergeeft inplaats van ally_id ?
Wat moet ik hieraan veranderen zodat hij de ally_tag weergeeft inplaats van het ally_id?
ally_tag,id zit in de tabel alliance..
ally_id zit in de tabel users
Enige wat ik te melden heb is, zie mijn code. De code die ik je had gegeven zou perfect moeten werken (behalve dat ene kleine haakje, maar fouten maken is menselijk). In mijn code kan je ook zien hoe ik die ally_tag ophaalde uit de database, dus dat moet voldoende voor je zijn om het zelf op te kunnen lossen.