Nieuw lid |
|
mmm ok, ik zal mijn best doen maar ik vrees dat het de zaak alleen nog veel ingewikkelder zal maken
Op mijn pagina staat eigenlijk een calendercontrol die ik op het internet gevonden heb. Deze calendercontrol wordt op volgende manier opgebouwd op de pagina
<div style="float: left; margin-left: 1em; margin-bottom: 1em;"
id="calendar-container"></div>
<script type="text/javascript">
Calendar.setup(
{
flat : "calendar-container",
flatCallback : dateChanged,
dateStatusFunc : ourDateStatusFunc
}
);
</script>
<div style="float: left; margin-left: 1em; margin-bottom: 1em;" id="calendar-container"></div> <script type="text/javascript"> Calendar.setup( { flat : "calendar-container", flatCallback : dateChanged, dateStatusFunc : ourDateStatusFunc } ); </script>
Die ourDateStatusFunc is een function die de calender zal aanroepen bij iedere wijziging van de maand/jaar. De function zal ofwel true of false terug sturen en dan respectievelijk de datum in het vet of niet in het vet zetten.
In deze functie roep ik allerlei andere functies aan en uiteindelijk wordt de bewuste CheckUserId(var_User_Id) aangeroepen. Als er voor de gekozen datum, de bewuste var_User_Id gevonden wordt in de databank zal deze function true terug sturen en deze wordt dan zo terug naar de calendarcontrol gestuurd.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Alvast bedankt voor je reactie,
Annihil8
|